donderdag 16 mei 2013

Gevonden...

Dit stofje vond ik tijdens mijn opruiming op mijn naaiplek. Het werd een jurkje. Patroon nagetekend van een bestaand jurkje, ik voegde een plooi toe. Het stofje is heel dun dus ideaal voor de zomer, maar om te stikken....En daarbij zette ik voor het eerste, een niet zo, blinde rits in. Niet de perfecte combi...De rits werd er 4 keer uit gehaald en op nieuw ingezet tot ik dacht ok...beter dan dit gaat vandaag niet meer lukken. Maar met het resultaat ben ik tevreden, nu hopen dat het past, want mijn oudste meiske heeft het jurkje nog niet gepast! Hij past...Ze vindt hem geweldig! :)




23 opmerkingen:

  1. Ooo, dat is een heel mooi jurkje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig jurkje! Super gewoon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk. Laat die zomer maar komen. Zou het helpen als ze 'm gewoon aantrekt dat de zomer dan vanzelf komt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat hoop ik, zal het morgen uitproberen :)

      Verwijderen
  4. met die bloemetjes ... écht zomer !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is super mooi geworden! en dat stofje is heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n schoon stofje zeg ! Knap jurkje !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat vind ik nu eens een prachtig stofje! Ideaal voor zo'n jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke margrietjes tegen zo'n zomerse lucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die is prachtig. Met zo'n jurk zou dochter ook blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. trouwens een super mooi stofke!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja laat de zomer maar komen, lekker zomers stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het weer zal dan toch snel moeten keren voor zo'n fris en leuk kleedje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi stofje! en die rits zit er volgens mij toch netjes in hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen