dinsdag 14 mei 2013

Give Away mei

In maart beloofde ik elke maand een give away...Vorige maand deed ik mee met PIF, wat een soort give away is en waar ik druk mee bezig ben. De give away voor mei.

Eigenlijk een oud recept, een Audrey Pouch, ik vind het zo'n leuk tasje om te maken, met Blom. De stofjes en de rits ( de rits was eigenlijk iets te kort maar door wat grotere "flapjes" aan beide kant past hij prima en staat het eigenlijk wel heel netjes) lagen gewoon in de kast dus geen overtreding wat betreft geen stofjes kopen, eerst eens wat op maken :) Het ruimt steeds verder op, op onze zolder.



Maar..... er zit wat in! Want als je je naaikamer op ruimt kom je van alles tegen ;)

  • 2 deelbare ritsen een grijze en een rode.
  • 2 haakjes, een zwarte en een metalen
  • 2 lapjes stof
  • 3 retroknoopjes 
  • een stukje rood paspelband
  • 10 labeltjes
Spelregels:
  • Volger zijn of worden via google reader of Bloglovin
  • Een reactie hieronder achter laten voor 1 juni 2013
  • Reclame op jouw eigen blog mag natuurlijk altijd :)
  • Voor een extra kans, volg mij op FB die ik van de week gestart ben en laat ook daar een reactie achter
Succes! Op 1 juni trek ik een winnaar!

87 opmerkingen:

  1. ik volg al lang, en hou wel van een vleugje rood, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ik doe mee, we gaan bijna op vakantie en dat tasje komt goed van pas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Ik doe ook graag mee en ben je gaan volgen op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee! Ben al een tijdje volger van je leuke blog. En probeer nu ook dmv UWYH wat ruimte te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke give away, ik doe graag mee. Ik volg je al een tijdje via bloglovin.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee, ik volg je al een tijdje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor ik doe mee, helemaal leuk. We willen naar Parijs in september...wordt gaaf met zo'n tasje.
    Ik maak even reclame en ga naar FB
    leuk

    groetjes Renee
    www.vanrenee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volger ben ik al, en ik wil wel eens iets winnen, dus ik doe met veel plezier mee aan deze leuke give-away!
    Groetjes, zonneprinses

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe ook heel graag mee met je give-away! Wat een leuk tasje, en dan nog gevuld, super :D

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi mooi mooi mooi
    Op de toon van de reporter van In De Gloria !
    vee doet mee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waw, ik doe mee! Ik ben al volger en zal een op facebook komen piepen ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schoon, ik doe graag mee!
    ('k heb een linkske gezet bij mij, Maaksels van CarlaK)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zalig! Ik doe mee! ;-) Volgen doe ik al geruime tijd en ik zet linkje op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel graag wil ik een gokje wagen.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeg, zal ik dan toch ook een gokje gaan wagen :))
    Ga je even linken.

    Grtzz

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi! Ik doe graag mee! Als ik je zo kan helpen om de stoffenkast leeg te maken, graag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo'n mooi tasje, de kleuren gaan heel goed samen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Daar zeggen we geen nee tegen ! En het linkje komt er ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel schoon. En wat een goed idee om eens je stoffenstapel te doen krimpen. Dat zou ik beter ook eens doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. kijk ook eens op facebook.com/ladyladetteglasjuweel als je wil

    grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Check, in mijn naaikamer is nog wel wat plaats voor al dat moois :-) ik ga je direct zoeken op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oeh leuk! Ik waag een gokje! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk he, ik ben ook druk aan het opruimen, moet ook maar weer eens wat weggeven. Zal je FB even opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke give away, ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldige give away met het tasje dat ik altijd al wilde hebben, ik waag heel graag mijn kans en ga je zometeen liken op Facebook! Oh ja en ook die stofjes zij precies wat ik nodig heb.
    Groetjes
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuk zeg! Met dat Parijs tasje kan ik dochter heel blij meemaken.
    Helaas geen FB, maar ik ga je linken.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuk tasje en de extraatjes zijn altijd leuk. Ik doe graag mee. Ik ben reeds een trouwe volger, er komt een link op mijn blog en op FB ga ik ook eens piepen.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Echt heel erg leuk! Ik ben net volger geworden en voel me nu wel hebberig, maar ik zal je vanaf nu trouw blijven volgen!

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi! Ik doe dan ook graag mee :)
    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldig mooi allemaal, ik doe graag mee!
    Een linkje komt eraan ...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. oh wat leuk allemaal !! ik doe graag mee !!
    nog veel succes verder ...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ben van de partij! Volgen doe ik al een tijdje en een linkje plaats ik meteen op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super leuke give away! Ik gun anderen graag een kans, want ik doe natuurlijk al mee met je pif. Leuk trouwens nu ook via facebook te volgen, ik ga je straks even opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag gewoon mee doen hoor! Wel sportief en oh die PIF.....er zijn er 3 af, nog 2 te gaan dan kunnen ze op de post...Weet nog niet wanneer ze af zijn dus ik laat je nog even in spanning ;) Maar ik vind ze al super!

      Verwijderen
    2. Spannend hoor. Ik ben benieuwd! ;-)

      Verwijderen
  34. Ik doe ook graag mee!! Ik plaats een link op mijn blog en ga ook je FB opzoeken!!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooi! Ik maak graag een kansje en ga zo naar je Facebook "vind ik leuk"

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zo'n mooie give away kan ik niet zomaar voorbij laten gaan. Ik heb je FB gevonden en de 'vind ik leuk'-knop. Nu ga ik een linkje zetten op mijn pas geopende blog. Neem je er ook eens een kijkje. Zou ik heel leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Supper zakje,ik doe ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Uiteraard doe ik mee!! Wat een leuk zakje en mooie stof en dan nog extra's ook, wow! Ik zet een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik ga je volgen op FB (heb je mij al gevonden?)

      Verwijderen
  39. Glamour, Paris, ja leuk ik doe mee! Het tasje ziet er weer super strak uit! En de extra's zijn ook aantrekkelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Net als iedereen hier boven doe ik ook mee! hopelijk win ik eens iets!

    www.themindofanexchange.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ohhhhhhh!!!
    Ik doe meeeeeeeee!
    Héél mooi!
    En, een link op mijn blog doe zo ik meteen! Ik check FB ook eens!
    Gr
    An
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Meedoen , een hele eer .. zo zo mooi ...
    heel veel liefs ,
    Bie
    bieke29.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en natuurlijk ook volger op facebook !!!

      Verwijderen
  43. Ik heb het een tijdje geleden gezien, maar weet dus niet of ik mij als kandidaat heb gegeven. dus misschien een tweede keer. Ik ben al volger. Ik doe met plezier mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Dat wil ik ook wel, ik doe graag mme en ga een linkje plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ohh wat ontzettend leuk!! Ik hou echt van naaien dus dat is echt ontzettend leuk!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Lady Bug, weer een super give away, ik waag een kansje zoals altijd! Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  47. piep oh superlief pakketje, waag graag een kansje, ennzal op fb ook een klikje doen


    succes aan alle deelnemes

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Leuke give-away! Doet me aan reizen denken, dus dat zou ik wel eens graag willen meenemen tijdens mijn volgende reis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een leuk tasje. Ook ik doe graag mee en ben volger. Parijs is mijn favoriete stad, de stad van de liefde.
    Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik was al volger en doe graag mee met je give away!!
    En reclame maak ik ook voor je op mijn blog ;-) Nu nog de fb-pagina vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Was al volger, nu ook via Bloglovin volger geworden ;-)
    Heb je pagina geliked op fb en zal rclame maken op mn blog, want dit vind ik een super GiveAway!!
    Dus ik maak graag kans!

    Zin om aan mijn GieAway mee te doen? Kijk dan eens op http://www.ateliereem.blogspot.com

    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Was al volger via Google en via Bloglovin (om zeker niets te missen ;-) ).
    Doe dan ook heel graag mee met de give-away...

    http://www.neven-jansen.be/mama

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Als echte Parijs-o-fiel moet ik natuurlijk wel meedoen ;) Ik plaats een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. heel mooi!!! Ik doe ook graag mee en wordt onmiddellijk volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Kwam je blog via via tegen, zoals dat gewoonlijk gaat, en het zijn de rood met witte bolletjes die het hem doen. Ben niet vlug om mee te doen aan give aways, maar deze keer zeg ik graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Net je blog gevonden en wil ook graag die superleuke tas winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Bizar.. Ik dacht dat ik je al volgde, maar dat bleek dus niet het geval te zijn.. Maar nu dus wel! En ik doe ook graag mee aan je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Yep, count me in!! Ben al volger en zal je ook op facebook volgen. Linkje platsen op mijn blog lukt me nog steeds niet (Grrrrr). Hopelijk dat iemand me kan helpen!???!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ouch, I like that pouch! En je blog volgde ik al, maar op FB vind ik wel veel pimpampoentjes, maar nog niet het juiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een leuke give-away!
    Daar waag ik graag mijn kans voor :)
    Volger ben ik al :)
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Leuk! Ik doe graag mee!
    Ben al volger en volg je ook op FB.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik doe graag mee, volg bia bloglovin! Wat veel mensen doen er mee.
    Gr heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik doe heel graag mee voor zo'n mooie prijs! :) Ik volg je via google!

    Liefs,
    Marlies (www.goldenmirrorsandpinkbows.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik doe graag mee en volg je op bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik doe graag mee!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wauw, mooie combinatie! Ik doe graag mee! Ik ben al een tijdje volger en ga je op fb zoeken.
    Groetjes, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Natuurlijk waag ik ook graag een kansje! Leuk pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik kwam via via op je blog terecht, ik ben je gaan volgen en doe ook graag mee voor een kansje op je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. op de valreep ... oef ... ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen