vrijdag 10 mei 2013

Knikkertijd!

Zomer is knikkertijd! De knikkers heb ik al maanden geleden meegenomen van mijn werk. Ze zaten in onze kadootjesbak. Maar ja in een plastic zakje toont het toch niet zo geweldig. 
Ik beloofde toen er even snel zakjes voor te maken...Het kost inderdaad weinig tijd om 2 zakjes in elkaar te zetten....Vanmiddag uit mijn werk begon ik er direct aan, weer wat om af te strepen van mijn to do list om mijn naairuimte op te ruimen!
Het stofje was nog over van het korte broekje en komt van VERITAS!
En zeg nou zelf, als je als jongetje van 6-7 jaar geprikt wordt en je mag wat kiezen uit onze bak dan zijn deze toch super! En is het verblijf in het ziekenhuis toch iets leuker geworden...

10 opmerkingen:

  1. Daar mogen ze mij ook een prikje voor geven!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die gaan snel gekozen worden! mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief ! Dat zou ik zelfs als meisje kiezen … (ik speelde als kind ook graag met knikkers, met 3 broers, wat wil je ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk om er een zakje om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk en bedankt voor het broekje-patroon, moet ik ook eens proberen (ooit)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier op school is het ook weer helemaal hip om te knikkeren. zelf mijn dochter doet er aan mij terwijl zij helemaal niet competitief is ingesteld. Mooie knikkerzakken zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof, was zelf vroeger ook een knikkerfan maar helaas zonder die leuke zakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Ladybug & Co,

    Tof ideetje om knikkerzakjes te maken. Daar zullen de kinderen de show mee stelen op de speelplaats :)

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen