vrijdag 3 mei 2013

Korte broeken tijd!

En dus rolde er voor het eerst een broekje onder mijn machine vandaan. Ik maakte hem heerlijk in de tuin, in het zonnetje terwijl de jongste lag te slapen! Vorige maand knipte ik het patroon al, maar nam er geen tijd voor om hem af te maken. Er ligt er nog een geknipt, die volgt deze of volgende maand natuurlijk nog. Weer een projectje van de stapel. Langzaam aan wordt de stapel kleiner :)


Het patroon komt van hier, de dame achter deze blog, mailde mij het al meer dan een jaar geleden. Het is een maatje 116 maar mijn dame met 104/110 past het prima en het staat super! De stof komt bij Veritas vandaan. Zo gevaarlijk dat zij van die mooie stofjes verkopen! Gelukkig woon ik in Nederland, al is de grens maar 5 km verderop....

18 opmerkingen:

  1. Heerlijk, een korte broek! Leuk stofje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, mooi! Dat doet me eraan denken dat ik dat patroontje ook heb liggen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig. Leuk stofje inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, zeker in dat pracht-stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hij is 'aan', nog 10x leuker dan op het hangertje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Hij stond haar echt goed! Maar hoop dat ze hem aan wil..ze zei net..het is wel een jommesbroek met al die scooters...

      Verwijderen
  6. Gaaf! Lijkt me leuk om te maken, maar ik bespaar me de moeite, ben te bang dat ik hier geen korte broeken aan krijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! En vertel die meid van jou maar dat het coole meidenscooters zijn! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk!!! hij is heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik maakte het zelfde broekje vorige maand voor mijn meisje maat 116. Ik gaf de zijnaden 1 cm meer. Ze staan op mijn blog als je het leuk vind om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo grappig !! Ik heb twee dagen geleden hetzelfde patroon geknipt uit hetzelfde stofje :-) Moet het alleen nog in elkaar steken ... Blauw biaslintje is goede tip trouwens ;-)

    gr
    Jelle

    lokakid.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Ladybug & Co,

    Knap broekje dat je maakte! Heel leuk voor deze zonnige dagen :)

    Met creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een leuke short! Zo eentje wil ik ook wel... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey,

    Ondertussen is mijn shortje ook af :-) Het is wel net iets anders geworden, doordat ik met twee verschillende stofjes heb gewerkt :

    http://lokakid.blogspot.com/2013/05/scooter-short.html

    gr
    Jelle

    BeantwoordenVerwijderen