maandag 13 mei 2013

Paris, Paris part II

De vriendin vroeg mij om een etui te maken voor bij deze tas die ze met heel veel plezier gebruikt! Dit projectje past prima in de ruim-mijn-naaikamer-op-maanden, want ik maakte het met restjes van haar tas, de rits lag op voorraad en ze vroeg het mij vorige maand. Weer een streep op mijn to do!
Ik maakte het etui volgens haar uitleg. Ik bespaarde mij gefoeter en gedoe door de etui te maken voor niet perfectionisten. (en dus was het een werkje van een half uurtje terwijl mijn dametjes pedagogisch verantwoord voor de tv zitten...)

6 opmerkingen:

  1. Daarvoor liggen alle benodigdheden hier ook klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg, je vriendinnen zullen wel blij zijn met je opruimmaanden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg zo'n bijpassend etui. Daar zal je vriendin vast blij mee zijn.
    ennuhh tv kan heel leerzaam zijn hoor ;-) als je het goede maar op zet :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook al geregeld "haar" uitleg gevolgd voor de pennenzakjes, zo duidelijk! Leuke stof, voor een give-away!? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag m net al op FB, hij is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi! Dat stofje is ook echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen