dinsdag 21 mei 2013

Pay it Forward deel 1

Vandaag gingen 4 van de 5 postpakketjes op de bus, dus dames wacht bij de brievenbus en voor een van jullie wordt het langer wachten :)

Ik kreeg een tijd terug een stempel van Readkapke en deze werd bij het inpakken van de pakjes dan ook goed gebruikt! De labeltjes maakte ik met een pons (via Pipoos) die ik samen met Petits Pirates gekocht heb. De perfecte maat voor mijn stempel! En met nieuwe inkt van Dew Drop kleur (hoe toepasselijk) Ladybug kwam het helemaal goed met mijn labels.

masking tape Action
Papier Ikea

Ben heel benieuwd of de ontvangers er blij mee zijn!

11 opmerkingen:

  1. ik moet dringend eens op zoek naar leuke verpakzakjes... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat ziet dat er leuk uit, fijne huisstijl krijg je zo :P.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super he, ziet er profi uit, al zeg ik het zelf :)

      Verwijderen
  3. Het ziet er in ieder geval al heel gezellig uit zo. Leuk hoor. Ik geloof dat ik ook zo'n leuke stempel wil dat fleurt de boel wel heel erg leuk op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend! (Al weet ik natuurlijk helemaal niet of die van mij erbij zit ;-) ) Wat leuk ingepakt, mooi zo met die stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alleen de verpakking ziet er al leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan met die stempel en bijhorend rood touwtje. Er hoeft zelfs niets leuks meer in te zitten, het is zo al dik oké!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke pons! Waar heb je die vandaan? :)

    BeantwoordenVerwijderen