donderdag 23 mei 2013

Pay it Forward deel 2

De dames die met mijn PIF meededen zullen wel allemaal hun pakketje hebben gekregen. Maar wat kregen ze nu eigenlijk :)
Dit, misschien worden jullie ze wel zat...

Die bekende Audrey Pouch met Blom. Maar ik vind ze zo leuk om te maken :) Alle materialen lagen gewoon op zolder, dus het gaat nog steeds goed, 1 maand bijna voorbij met alleen maar dingen af en op maken! Hopelijk valt het in de smaak bij de ontvangers.  en natuurlijk wat zij doorgeven :) En sorry By Kris u zult nog even geduld moeten bewaren...
Vergeet mijn give away niet :)

13 opmerkingen:

  1. Hij is super mooi, ik mocht tasje links boven ontvangen. Super bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe meer, hoe liever. Het zijn weeral zo'n schoontjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DIKKE DANK,,..... ik heb de rose, ik dacht wauw, ben ik nou zo dom dat ik een weggever gemist heb dan schaam ik me diep, maar pffff, het was de pif, manlief werd al benauwd, pay staat voor betalen , vorward vertaalde hij als vooruit, maar het raadsel is opgelost
    Ik heb pif vertaald als plezier in freubelen, maar nu vergeet ik het nooit meer!!!
    En fris even mijn geheugen op, ging ik nou ook weer 5 mensen ..............blij maken?
    Ik ben in ieder geval blij wat heb je dat netjes gemaakt, ik ga hem gebruiken helemaal voor mezelf!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er ook erg blij mee! (Ik heb de groene rechts onder) Daar ga ik leuke spulletjes in bewaren, maar nu staat hij nog in de kast te pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tasjes! Ik heb het patroontje meteen opgeslagen, ik kende het nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! De dames die dit in de brievenbus krijgen kunnen alleen maar blij zijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee hoor, ik ben ze nog niet zat!
    Zo mooie zakjes en die kleurencombinaties. Echt leuk om zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ze ook nog lang niet zat hoor! Ze zijn weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal super Annemarie! Ik kreeg de blauwe van je en ben er echt weg van! Dus ontzettend bedankt voor je mooie cadeautje. Ik ga mijn best doen om net zoiets moois te maken bij mijn PIF actie. Nu nog even ideetjes opdoen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige stofjes, prachtige tasjes! Word steeds blij van de mooie spulletjes die je maakt! Je stempel vind ik ook gaaf(te zien in het vorige berichtje). Maak je de patronen voor de jurkjes trouwens zelf? Ook ervaring met jurkjes voor volwassenen? Ik heb gister een jurkje gekocht wat ik heel graag na zou illen maken.. Maar weet niet goed of ik kundig genoeg ben hiervoor.. Hoe moeilijk is het? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, die zijn super mooi en leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen