dinsdag 28 mei 2013

UCH!

Morgen is het indianenfeest bij de kleuters op school! Dus werd er een indianenjurkje gemaakt...nou ja 1tje...Samen met haar maakte ik er nog 6 voor alle kleuterjuffen....We maakte een board op Pinterest en tekenden uiteindelijk zelf een patroon. Kropen een paar avonden achter de naaimachine en de lockmachine en daar waren 6 jurken klaar. De papa's die WAHOEHOE geluiden kunnen maken mogen helpen tijdens de dag zelf. Er werd flink geoefend hier in huis en het WAHOEHOE lukte prima. Dus ook voor mijn lief werd een indianenshirt gemaakt! Voorlopig kan ik geen indianenband meer zien! Er zitten 10tallen meters band in de jurken. Nu hopen dat morgen het weer een beetje meewerkt want ze gaan heuse wigwams bouwen en indianenspelen doen in het bos....Helaas het weer werkte niet mee....Het is een binnenfeest geworden!




Band via Fournituren4fun,nl

13 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan.
    En wat leuk dat jullie zich zo engageren voor het klasje van jullie kids

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zullen ze er allemaal fantastisch uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat we nog foto's krijgen van de juffen!

      Verwijderen
  3. Wat leuk, zo'n indianendag! En wat een leuke indianenjurk is dat geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt zeg! Ik zal met jullie mee-duimen voor goed weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gemaakt! Ze zullen nogal schitteren morgen, die Indiaantjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt geweldig, het weer gaat gewoon goed zijn, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is indianenweek denk ik, bij ons mogen er vrijdag 2 indianen naar de kleuterschool! Mijn indianenjurkje is ook in de maak!

    BeantwoordenVerwijderen