dinsdag 18 juni 2013

Buitenactiviteiten

De naaimachine ging vandaag naar buiten, er kwam nog een klein kussentje met deze stof onder mijn machine maar nu met gele paspel. PS mocht iemand nog een stukje van deze stof hebben van 40X40 cm (of meer) dan hou ik mij erg aanbevolen voor een swap! Daarnaast een bapron en 2 juffen kadootjes, maar daarover later meer.

Na mijn naaiuurtjes nam ik mijn labelpons mee naar buiten, masking tape, karton en enveloppen ( mijn schoonouders gaan verhuizen en ruimen alles op waaronder dozen met enveloppen en karton) en maakte labels met bijpassende enveloppen. Ik maakte er setjes van met 5 enveloppen. Nog niet duidelijk wat ik er mee moet doen, maar leuk staat het wel :)
Masking tape van Action, Hema, Pipoos, pons van Pipoos, Stempel van Readkapke

5 opmerkingen: