dinsdag 11 juni 2013

Lekker Fris

Op mijn nooit korter wordende to-do-lijst staan al tijden kussens voor in de tuin, gewoon omdat het zo gezellig staat. De stof (Springkorn van Ikea) en de vulling (50X50 Ikea) lagen al tijden op zolder. Eigenlijk moest ik met mijn neus in de boeken voor mijn examen, maar ik had nog echt geen zin....en ik heb nog 6 weken tot het examen. 
Gisteren werd de stof, de vulling en paspelband van zolder gehaald en stikte ik 2 kussenhoezen. Simpel maar meer was niet nodig. De paspel zit rondom de kussens. De overslag zette ik af in dezelfde kleur band als de paspel. Zie daar 2 heerlijke kussens in frisse kleuren voor in de tuin. En weer minder spullen op mijn zolder die liggen te wachten om tot iets gemaakt te worden.
Ik knipte mijn stof op 55X55cm, en de flap op 55X27,5cm. Dan is de overslag ruim genoeg 
PS An Vande Velde....Ik heb nog geen adres van u en dan wordt een pakketje sturen lastig!

6 opmerkingen:

  1. Whaw schitterend! Ik zou die stof niet gekocht hebben maar dit is supermooi! En de achterkant is ook origineel met dat overslagje en groene bies. En nu maar fijn in de tuin zitten en blokken!Succes met je examen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar moet ik ook al lang eens werk van maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik in Ikea stond voor deze stof was ze al uitverkocht (of nooit binnen geweest). Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen