woensdag 26 juni 2013

Natuurschattentasje

Vandaag haalde ik het tentje waar ik jaren met heel veel plezier in geslapen heb tijdens de zomervakanties uit elkaar, de stokken waren kapot, de rits was niet helemaal goed meer en hij is meer dan 20 jaar meegegaan. Ik haalde de werkende rits eruit maar ook het vliegengaas.
Van een stuk van het vliegengaas maakte ik dit tasje, voor mee naar het strand, het bos en de hei. Zodat mijn dames daarin hun schatten die ze vinden mee kunnen nemen, handiger dan een emmertje want ze hebben beide handjes vrij. En het zand kan er via de gaatjes gewoon uit en daar word ik dan weer heel blij van, want hoe minder zand in huis hoe beter :)
oorspronkelijk idee van hier.
Bloemetjesstof van de markt
PS nog 7 likes op FB en de boodschappentas kan ik verloten dus like vooral Ladybug & Co op FB!!

13 opmerkingen:

  1. dat stofje heb ik ook liggen :)
    ideaal voor kleine verzamelaars

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super idee! Ga ik zeker even onthouden! Bedankt voor het delen!

    Enne, heb je even 'geliked' op Facebook hoor! ;)

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ga ik onthouden!

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee wat slim, hier ligt ook nog een (lekke) tent te verstoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat een geweldig idee! Die ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi sweety! En? Geslaagd? Het lijkt al een eeuwigheid geleden...
    Kus x

    BeantwoordenVerwijderen