zondag 2 juni 2013

Uitslag Give Away Mei!!

Wat een reacties zowel op FB als old school op mijn blogje!! Super!! 
Ik schreef bijna 100 namen op kleine strookjes papier. 

 Vouwde de strookjes in 4en en deed hen in het sneeuwwitje tasje van de oudste! 

Husselde ze flink door elkaar en.....
Trommelgeroffel!!

Van harte!
mail mij even je adresgegevens!

En omdat ik zoveel reacties echt niet had verwacht mogen ook de volgende 2 hun adres gegevens mailen en je lievelings  kleur! Super leuk dat ook iemand via FB iets heeft gewonnen!

9 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan meid, dank je wel voor de kans en de winnaars gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan de winnaars :-) jammer maar hey volgende keer beter!

    Love, The mind of an exchange

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat allemaal!! Ik heb ook mijn eerste give-away!!! Kijk eens op ladyladette.blogspot.com

    grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnaars, en dank je voor het organiseren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd aan de winnaars! Ben er niet bij, maar ik heb er een heel leuk blog bij gekregen om te blijven volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Snif, snif...op naar de volgende :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoera hoera! Ik ben superblij!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waw!! Ikke ook!
    De eerste keer in blogland dat ik iets win, en wat voor een cadeau!!!!
    Heb je mijn mailtje goed ontvangen?
    Gr
    an
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen