maandag 8 juli 2013

Blogverlof en een winnaar!

Ook ik neem blogverlof, heb veel andere dingen aan mijn hoofd, veel dingen die af moeten, een huis waar in geklust wordt, een leuke baan, 2 super leuke meiden, een lief, een hond en o ja 31 juli een ( heel belangrijk) examen. Dus....Ik neem verlof, tot in elk geval 31 juli! 
Als ik achter de naaimachine kruip dan post ik dat wel op Facebook. Over FB gesproken, vandaag waren daar zomaar 126 volgers! De boodschappentas mag dus naar een winnaar. Uit de 33 reacties op FB en de 36 reacties op mijn blogje trok mijn lief een winnaar!


Op FB reageerde zij: Super Tof!!!
Van harte en mail je adres naar ladybugenco@gmail.com!
PS er zijn nog 4 mensen die wat van mij verwachten, het komt, het komt, weet niet wanneer maar zeker voor het eind van het jaar!

5 opmerkingen:

  1. Kitty, gefeliciteerd.
    Gelukkig heb ik altijd de tutorial nog....:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met je examen en het klussen! Hopelijk heb je tussendoor ook wat tijd om van het lekker weer te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnares. Ik volg je ook op Facebook. Verstandig om even prioriteiten te stellen. Vergeet ook niet om te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super!!!!!!!!!! Bedankt! Ik mail mijn gegevens nog door. Een heel fijn verlof en bedankt je lief van mij maar :-)!

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!
    Succes met je examen! En tot later!

    BeantwoordenVerwijderen