donderdag 4 juli 2013

Ruim-mijn-naaikamer op....

2 maanden opruimen, projecten afmaken en geen stof kopen, dat was mijn doel...geen stof kopen is eigenlijk mislukt, heb toch zo'n 3 meter stof bijgekocht. Projecten afmaken, ja er is wat af, maar nog niet alles.
Opruimen op mijn naaiplek ook dat heb ik gedaan, maar er moet nog meer opgeruimd worden op de zolder. Dus....Ik plak er nog een maandje aanwast. Ook juli staat in het teken van opruimen en dingen afmaken.
Ik heb geen foto's van voor maar dan wel foto's van laten we zeggen halverwege :)





9 opmerkingen:

  1. Jij bent al goed op weg, ik moet nog beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig! Voor jou zou het dus juist een regenachtige zomer moeten worden? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik wil gewoon een heerlijke warme zonnige zomer, dan ga ik in oktober gewoon lekker verder met ruimen :)

      Verwijderen
  3. Lekker bezig hoor! Ik ben van plan om morgen wat orde in mijn chaos te scheppen. Leuk idee om de tekst te stempelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er toch al netjes uit? *kijkt naar eigen zolder*

    Ik heb ook al heel lang een stoffenstop ingelast, maar op de een of andere manier blijft er maar bij komen (ik koop niks, maar mensen willen nog wel eens wat geven). En dat van die projecten afmaken ben ik ook aan het doen. Er ligt vooral nog veel verstel werk (bah). En dan ook nog wat projecten waar de stof enzo er al voor is, maar het moet nog gemaakt worden. Het lukt mij steeds vaker om mijzelf toch een schop onder mijn kont te geven en het ook echt te gaan doen. Dus er zit schot in de zaak, zij het langzaam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er al goed opgeruimd uit. In ieder geval goede voornemens allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig kan je mijn spullen niet zien heb namelijk geen kamer om mn spullen te laten. Alles achter het gordijn;)

    www.meidendejong.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Valt tegen he?! Ik moet ook opruimen, schiften, maar het lukt voor geen meter!

    BeantwoordenVerwijderen