zaterdag 10 augustus 2013

Babykadootjes

Er komt een kleine geboortegolf bij ons in de omgeving aan. Mijn vriendin die ik al 35 jaar ken verwacht een kindje, haar 3de. Ze wil (nog) niet vertellen wat het wordt dus maakte ik alvast een neutraal presentje. Het broekje volgens deze pin en het mutsje volgens deze. Ik kocht een rompertje bij de Hema en flockte zowel aan de voorkant als de achterkant een ster met leatherlook flockfolie. Nu nog 2 maanden wachten voor ik deze nieuwe wereldbewoner kan bewonderen...

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er strak uit! Mooie flockfolie, ik kende het nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof, die lederlook flockfolie ben ik nog niet tegengekomen. Die staat weeral op mijn verlanglijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe ontdekking die lederlook! Leuk setje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel een schattig stelletje. Te lief. Ik zie er al zo'n schattige baby in. Mooi gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen