donderdag 1 augustus 2013

Dankjewel!

Daar ben ik weer, heerlijke, productieve en zonnig vakantie in NL voorbij, examen gemaakt, in oktober de uitslag dus dat duurt nog even en weer meer vrije tijd! Hopelijk hebben jullie ook fijne vrije dagen/weken gehad!

Ik ben begonnen met een bedankje voor Readkapke want....
Zij maakte meerdere stempels voor mij, zelfs 2 op haar kraambed....Ik maakte een Itty Bitty Baby jurkje voor haar 3 maanden oude meiske.
Duimen dat het past. Helaas kan ze (nog) niet passen want het pakje is al sinds maandag onderweg maar nog niet aangekomen....Maar is ie niet schattig??
Stofje van de Bredase markt.
Het rokdeel stikte ik met een engelse naad in de zijnaad, is het gelijk netjes afgewerkt. Eigenlijk is het geen werk zo'n jurkje, denk 1,5uur inclusief het bij elkaar zoeken van de materialen op de zolder.

6 opmerkingen: