woensdag 28 augustus 2013

In den nachtdienst...

en als het rustig is en alle kindjes lekker slapen...dan, ja dan knip ik, om wakker te blijven want oef wat heb ik soms een slaap, heel wat dingen van de stofjes die in de kast lagen. Helaas wordt mijn voorraad niet kleiner want na een ochtendje Bredase markt, waar ik alleen voor paspel en band naartoe ging, is de kast weer opnieuw aangevuld met nieuwe stofjes. Tijdens het middagslaapje van de jongste maakte ik thuis een lopend bandje.
Er rolde 4 tasje onder de machine vandaan, alvast een startend voorraadje voor de feestjes die vast nog gaan komen!


Ik maakte naar haar patroon de tasjes, maar verkleinde ze, omdat ze voor een stel kleutermeisjes gaan zijn, bovenaan zo'n 25cm en onderaan 28cm. De hoogte is ongeveer 31 cm. 
En wat je wat, ik geef er een weg. Want dat wordt wel weer tijd. Jullie mogen kiezen en als de keuze is gemaakt zal ik een echt give away er van maken, met wat vulling voor in de tas :). Dus is dit nog niet de oproep voor de give-away, die komt  nog!
Er ligt nog veel meer geknipt, dus er volgt nog meer bandwerk, zodat de kast gevuld wordt met zelfgemaakte kadootjes waardoor ik ook in tijden van minder tijd een origineel kadootje kan geven.

39 opmerkingen:

  1. Waw mooi! Mijn voorkeur gaat naar de blauwe. (2de van rechts) Leuk als je zo'n voorraad cadeautjes al hebt klaar liggen. :-) Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi, maar mijn voorkeur gaat naar de tweede van links, met de kindjes. Maar ze zijn super schattig!!! Ik waag graag een kansje en ik ben benieuwd wat je nog meer gaat maken. Vond je knikkerzak met lego ook echt super gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was ik maar een kleutermeisje ;o))
    Die blauwe zou hier zeker van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Ik maakte toevallig ook net een verkleinde versie van dit tasje, ik blogde het gisteren :-).
    Ik vind ze allevier heel tof, maar de tweede middelste nog net iets toffer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. supermooi gedaan! Het peutermeisje hier zo die met het gele hengsel wel zien zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk!!
    Die rode met witte stipjes is mijn favoriet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Ik ben vooral fan van de 'Michael Miller Candyshop', zo'n vrolijk stofje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk joh! Vooral die blauwe vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi mooi! De dochter hier zou mooi staan met een roodkapje-in-het-bos tasje van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zien ze er mooi uit, helemaal te gek. Zou graag voor die met gele hengsels gaan voor mijn 5 jarige kleinkind

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ge moet dekentjes maken en beddenlakens......dan zal uw voorraad wel slinken...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi! Daar kan je al eens een nachtje voor opblijven. Ik vind het tweede van rechts, met de blauwe bloemetjes supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOOh, zo'n Roodkapje tas, supermooi !
    Ik doe graag mee, ik zet een linkje bij mij(maaksels van CarlaK).
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Ze zijn allemaal heel mooi, maar ik kies toch voor de 2e van links, candy shop, mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, deze zijn echt mooi en dat op zo'n korte tijd gemaakt!!
    Ik doe graag mee voor de blauwe (tweede van rechts).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi!!! Ik doe graag mee voor de tweede van links voor mijn meisje van drie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat mooi !!! Mijn dochtertje van bijna 4 vindt die met de gele linten de mooiste. Maar de andere zijn ook prachtig !
    gr
    Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi alweer Annemarie! Ik doe maar al te graag mee voor deze met de gele riempjes. Groetjes, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat zijn ze allemaal leuk!!! Met de gele linten vind ik toch wel extra 'snoepig'!!!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ohhhh die met de gele linten is gaaf, zou ik die mogen winnen? te gek
    groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  21. tof tof! Ik doe graag mee voor het 2de van links :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, ze zijn allemaal prachtig! Als ik win, laat ik me graag verrassen...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldig leuke tasjes, ik doe graag mee! Ze zijn allemaal superleuk dus mocht ik geluk hebben.......verras me! Groetjes, Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het blauwe stofje (tweede van rechts op de foto) springt er voor mij uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat gebeurt ook als ik met de nacht sta, en de mensen mij gerust laten. Toch nam ik de laatste serie haakwerk mee, dat heeft iets minder plaats nodig.
    Ik wacht geduldig af tot de officiele give-away komt. Hou mijn pagina goed in de gaten, want binnenkort geef ik ook iets weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ze lijken me allemaal erg tof te zijn : als ik moest kiezen zou ik voor de gele of de blauwe gaan maar ik ben niet zeker want ik zie ze elk apart niet echt goed eerlijk gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat mooi! hieruit kiezen vind ik echt wel moeilijk, maar de voorkeur lijkt toch te gaan naar de blauwe... Ben al benieuwd naar het andere bandwerk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. waauw, rollen er zo maar 4 tasjes op een namiddag van onder je machine, snel zeg! Heel tof en altijd handig om al te hebben liggen. 2de van links vind ik de leukste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Graag wil ik ook meedoen.
    Wil gaan voor de tweede van links met de kindjes.
    Hij word dan voor mijn kleindochter die in jan naar de peuterspeelzaal gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh, mooi! Ik ben fan van de Candy Shop en de blauwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie tasjes! Zelf heb ik er inmiddels ook al verschillende gemaakt en het verveeld niet! Ik heb ze in het groot en ook in het klein gemaakt! Supermooi! Suc6 met de tasjes die je nog gaat maken! Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooie tasjes! Ik vind ze allemaal leuk maar zou zelf de blauwe kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Slim om alvast vooruit te werken. Ik vind het allemaal schatjes, maar die met de snoepende kindjes springt er voor mij wel echt uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw! Heel tof! De tas met de gele lintjes valt op, die zou ik kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw deze kleurencombi's zijn er leuk! Ik ben deze week ook weer achter de naaimachine geschoven, fijne afwisseling. Maar sleep je echt al die stofjes mee naar je werk??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, sleep nog net niet mijn machine mee...Want die vind ik echt te zwaar en als het druk is sleep ik die voor niets :)

      Verwijderen