zaterdag 3 augustus 2013

Laatste PIF

Ik ben na mijn blog en stik verlof vooral begonnen met waar ik mee geëindigd ben opruimen en projecten afmaken. Kris had nog een PIF te goed, en omdat ze pas bevallen is van zoontje Kees kon het niet laten om er een kadootje voor hem bij te doen.

Ik maakte een bapron met girafje voor Kees. 


Stof op de Bredase markt bij deze kraam.

En voor Kris zelf maakte ik via dit patroon een ritstasje. Ik zette het in elkaar als de Audrey pouch dus ook van binnen keurig netjes afgewerkt. 
Stof voering Action, Stof buitenkant via De Stoffenkamer en heet Happyland van Jennifer Paganelli zo verliefd op dit stofje...

En nu maar hopen dat dit wel aangekomen is, want het jurkje is na 6 dagen onderweg nog steeds net daar, en dit is op dezelfde dag verstuurd...
En gelukkig, By Kris was blij met haar post!

5 opmerkingen:

  1. leuk. ze ullen er vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige stof! En wat een leuk bavetje, heb je daar soms een patroon voor? Lijkt mij superhandig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stof voor Kees en die giraf....ENIG!!!
    Ritstasjes kun je nooit genoeg hebben dus deze zal door Kris ongetwijfeld snel ingewijd worden.
    Nu maar hopen dat ze aankomen, wacht zelf al meer dan 1 week op wol die ik besteld heb.
    Houd het zelf maar op de vakantieperiode.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen