zondag 4 augustus 2013

Nog een jurkje!

Vorige week maakte ik nog een zomerjurkje voor de jongste, want tja als de oudste een nieuwe krijgt, dan de jongste ook. Het werd nog een Itty Bitty maar dan de grote versie. Het patroon is officieel voor 3 jarigen maar ik liet de naadtoeslag voor wat het was en zie daar een prima passend jurkje voor mijn lentekind van 2,5! Tussen het bovenstuk en de rok deed ik een biaisbandje en ik had niet genoeg stof van de bloemetjes dus liet ik het oranje aan de onderkant terugkomen.


14 opmerkingen:

  1. Prachtig jurkje en hoe gaaf, met die zonnebril ! Super schattig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige jurk, en ik begrijp nu dat de zonnebril zo dragen blijkbaar een trent is. Mijn 2,5 jarige zet hem ook zo op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi!
    En die zonnebril ( die volgens mij ondersteboven op haar neusje staat....:) die maakt het zomerse gevoel helemaal af!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw,kei super mooi kleedje, ben helemaal weg van de mooie kleurencombinatie en de stofjes die je gebruikte.
    Groetjes, creazusje an

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi. en juist leuk die oranje rand weer vanonder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi het jurkje! Haha en die zonnebril zo, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! En dat stofje werd hier ook al vaak verknipt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk jurkje!! En net als mijn dochter zonnebril op z'n kop opzetten.

    BeantwoordenVerwijderen