vrijdag 20 september 2013

Tante Rienepien..

en oh dat mogen wij hier niet zeggen tegen mijn zusje (want tja dat blijft ze, mijn zusje) die vandaag 28 is geworden! Maar stiekem gebruiken we die naam toch wel :)

Ze krijgt een naaimachine van onze familie, had die niet gevraagd, maar ja, met een schoonzus, moeder en zus die verslaafd zijn aan hun machine zal zij vast ook snel het naaimicrobe te pakken hebben.
Stof Petit Pan via van Marieke
Stof in het doosje van Dapper via de Bredase markt
Ik bekleedde een doosje met stof en vulde die met genoeg spulletjes voor een slinger en een ritstasje. En ja deze "grote" zus wil haar natuurlijk bijstaan met raad. Ik maakte er een klein prikbordje bij met tekeningen en tekst van ons wintermeiske.
Ben benieuwd wanneer haar eerste blogpost zal verschijnen! Een blognaam heeft ze alvast....Tante Rienepien!
Van harte Lief Zusje!

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie cadeaus! Hopelijk gaat ze haar naaimachine leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! En mag ik vragen hoe je dat schattige prikbordje maakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk cadeau. Ze zal wel snel de microbe te pakken krijgen die zus van jou. Met zoveel voorbeelden kan dat haast niet anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gemaakt dat doosje! Je zus zal vast heel erg blij zijn met die mooie cadeau's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat knap gedaan! Prachtig stofje heb je gebruikt voor de bekleding. Daar zal je zusje vast content mee zijn.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen