zaterdag 19 oktober 2013

De derde Musketier

Mijn vriendin is van de week bevallen van haar derde musketier, en dus werd er hier de afgelopen weken flink wat gestikt. Ze vertelde niet wat het werd, maar mijn gevoel...het zou een jongen worden en dus was op de dag dat de derde musketier geboren werd stond er een pakket klaar. ( en wat fijn dat mijn gevoel mij niet in de steek gelaten had want in roze was nog weinig klaar....) 
Gisteren kocht ik de laatste pakjes voor erbij.

Ik maakte in een zelf gekozen stofje van de mama een dekentje, dat wilde ze heel graag. Het dekentje werd afgezet met paspel. Ik gebruikte een katoenen wiegendeken, het dekentje gaat namelijk op zijn 40 jaar oude wieg.
Daarnaast kon het natuurlijk een bapron met een set bunny-oren niet ontbreken.
 
En alle kadootjes gingen in de mand van Noodlehead, ik liet de hengsels voor wat ze waren en zette de mand af met biaisband.
Blauw/groene stofje via Noeks

13 opmerkingen: