dinsdag 1 oktober 2013

De uitslag!

Gisteren geen tijd gehad maar vandaag wel! En wauw wat een reacties! Ik ben er een beetje verlegen van geworden.
Ik schreef bijna 175 post-its en deed ze samen met de jongste in een emmertje. 

 Even grabbelen
 nog even grabbelen
 Deze wordt het
Dat wordt nog spannend want ik heb geen naam bij deze Anoniem. In elk geval van harte!!
De reactie :
zo mooi ,maak graag kans ! 

Dus Anoniem, meld je bij Ladybugenco@gmail.com met je naam en adres en ik stuur het pakketje op!

8 opmerkingen:

  1. Veel geluk met deze anoniem te vinden ;)

    Ik hou ook een kleine give-away, wees welkom om mee te doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou wel graag anoniem willen zijn ....:-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad... hoe kan je dat uitvlooien!!? Ik wil ook wel voor anoniem doorgaan, hoor :-)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je de Anoniem niet vindt stel ik me kandidaat voor overname :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Te laat om anoniem te zijn zeker...

    BeantwoordenVerwijderen