dinsdag 29 oktober 2013

Helden...

Half december ga ik samen met Stoffe Sas op een kleine kerstmarkt staan met onze maaksels daarom had ik een Handmade stempel nodig. Dus vroeg ik vorige week aan Readkapke of zij er een wilde maken. Ze waarschuwde mij eind vorige week dat het pakje er aan kwam! Gisteren zat ik met mijn stoeltje naast de brievenbus maar helaas geen pakje. Vannacht heb ik gewerkt en om nou mijn bed naast de brievenbus te zetten vond ik iets te..;)

Toen ging om 13:00uur de telefoon, rechtop in mijn bed, mijn overbuuf, haar Meneer Piraat had gezien dat er post uit onze brievenbus werd gepikt en had de postdief van zijn fiets gekregen. Of mijn Lief er was...die had een dag vrij zodat ik kon slapen :)




Achtervolging door Meneer Piraat en Mijn Lief op zijn sokken, Mijn Lief op de postdief, Meneer Piraat erbij voor een mogelijke ontsnapping, Politie in de straat, veelpleger mee met politie.....en de stempels gered!




Wat een helden!

En Readkapke super bedankt! Gelukkig is dit pakje dus niet verdwenen!

19 opmerkingen:

  1. Wow! Wat een verhaal! Post stelen uit jullie brievenbus.... Maar gelukkig heldhaftige mannen in de buurt :) en je gekochte stempels gered

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allez, waar gaat dat heen als je post al gepikt wordt uit je brievenbus....wat kan een mens nu doen met andermans post?!
    Gelukkig bestaan er nog helden....postdiefcatchers!!!
    :)

    Wat een leuke stempel trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en plots zie ik Louis de Funès-beelden passeren :)
    ge zou voor minder u bed aan de deur maken als er een postdief op de loer ligt en ge iets verwacht :)
    gelukkig is de dief gesnapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héhé, wat een avontuur! Gelukkig met een happy end. Lang leve de helden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee?!?! Dit meen je toch niet?! En het pakje was echt vrijdag gepost dus sowieso weer (TE!) laat... Tjongejonge wat een verhaal zeg en wat was het sneu geweest als het wel was gelukt, dat zou bijna niet te geloven zijn he na het verdwenen jurkje... Tjonge jonge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben bijna klaar met broeden, wat voor maat zit het kleine meiske? 74? voor de winter?

      Verwijderen
    2. Ja nu nog in 68 dus dat moet lukken, grappig dus jullie blogbuurvrouwen zijn trouwens!

      Verwijderen
  6. Wat een avontuur bij jou in de straat! Gelukkig dat de overburen zo goed opletten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou nou!! Met dhl verstuur je trouwens al vanaf 4 euro een pakketje met track and trace, naar een dhl-punt weliswaar, en het duurt ook wel even. Maar het wordt niet gepikt in elk geval... (Nee ik heb geen aandelen ;))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is de tip voor als ik weer probeer een jurkje naar Readkapke te sturen!

      Verwijderen
  8. Een fijn stukje buurtpreventie!!! Don't mess with us... (of de buren)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wat zijn wij weer blij met zulke goede vrienden in de buurt :)!

      Verwijderen
  9. Wat een verhaal zeg!! Prachtige stempels! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie het al helemaal voor me!!!!
    Aan deze stempel zal voor altijd een speciaal verhaal aan verbonden zijn!!
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HayHay!
    Wat een verhaal! Wat fijn dat het toch nog goed is afgelopen :-)
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha jeetje wat een verhaal! Maar gelukkig goed afgelopen en een prachtige stempel!

    BeantwoordenVerwijderen