maandag 7 oktober 2013

Herfstig

Inmiddels is zomergarderobe verdwenen uit de kasten van mijn meiden en ben ik de herfst en winter garderobe aan het aanvullen. Het stofje kocht ik aan het begin van de zomer in Gent bij De Stoffenkamer voor een jurkje voor de herfst. Het stofje deed mij echt denken aan de herfst met de uiltjes, de hertjes, egeltjes en paddestoelen. Ik kocht maar 75 cm en dus werd het een simpel A lijntje van de De Droomfabriek.
Zie er een mooi rood vestje bij, een rode maillot met kabeltjes en leuke laarsjes! Ik zie de jongste al stappen van de week!

11 opmerkingen:

  1. Is leuk geworden. Fijn is dat als je in beelden kan denken. Het heeft mij al menig glimlach op mijn gezicht getoverd. En ook komen dan de leukste ideeën boven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief! Bij mij ook allemaal herfstmaaksels (in aantocht) :) Leuk he, als je zo mee kunt leven met de seizoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mouwloos in de herfst? Ben benieuwd hoe de kleine meid er dan uit ziet. Ik ben niet zo goed in beeldend denken en zou dit patroon voorbij bladeren omdat het te koud zou zijn. Gaat er dan iets onder of over? Picture please!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zet mijn kindjes niet veel op de blog. Maar er gaat een shirtje met lange mouwen onder en een vestje erover verder een maillot er onder. Het jurkje is volledig gevoerd.

      Verwijderen
  4. Ja kan prima mouwloos, ik doe er ook een shirtje onder, mooie stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi jurkje en ook een heel lief stofje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zelf een katoen coltrui kan eronder, vind ik! Leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen