woensdag 16 oktober 2013

Vosjes

Toen ik dit stofje vond op de markt in Breda, dacht ik hebben, het is een heel zacht tricootje van Poppy. Ik maakte er een klokrokje van uit HET rokjesboek met een sjaal, zo een zonder einde.
Oudste meisje blij met weer een rokje :) De sjaal valt bij haar gelukkig ook in de smaak...Want tja meisjes van bijna 5 hebben toch echt al een mening over kleding...ik had namelijk een heel mooi stofje gekocht met de gedachte daar een rokje voor haar van te maken, maar nee, ze vond het niets...lapje krijgt dus een andere bestemming.

Ps ik ga vrijdag weer...

12 opmerkingen:

  1. heel leuk! ik heb dat stofje nog liggen in bruin hier ... leuke sjaal ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie stof! Ik moet ook dringend nog eens naar Breda! :-) Zo gezellig... Heb je sjaal op eigen gevoel gemaakt of volgens patroon? Liefs, Charon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik heb net vandaag bedacht dat ik voor mezelf een rokje met bijpassend sjaal wil maken dus ik ga vrijdag ook maar eens rondsnuffelen op de markt in Breda :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Afgelopen dinsdag ging ik ook.
    Maar de Stoffenkoning waar ik meestal goed slaag was er niet. Ik zag op hun website dat ze a.s. Vrijdag op een stoffenbeurs staan.
    Het was dinsdag in ieder geval erg leeg.... Helaas want ik had ook erg leuke tricots voor mijn zoon gezien en die mocht kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh...dan hoef ik vrijdag ook niet te gaan :) Want dan staan er weinig!

      Verwijderen
  5. Heel mooi rokje, en leuk de bijpassende sjaal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, tof! Ik kocht dat stofje op het stoffenspektakel en dacht er een kleedje mee te maken! Nu ik jouw rokje zie, begint het hier al te kriebelen om eraan te beginnen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Zo tof met de bijpassende sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik liet het stofje liggen op het stoffenspektakel wegens te lang aanschuiven. Heb ik spijt van nu ik zie wat voor moois je ermee kan maken.
    Leuke blog. Je hebt er een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb het stofje ook! Erg leuk. Vind dat het zowel voor kinderen als volwassenen kan. Alhoewel ik mezelf nog niet meteen zo'n kleedje zie dragen. Superleuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen