vrijdag 22 november 2013

Give Away!

Ik heb iets te vieren, en nee niet dat de stoomboot af is van het bericht hieronder, maar sinds 1 november ben ik geslaagd en mag ik mijzelf lactatiekundige noemen. Het was een pittig jaar met werken, studeren, stagelopen en natuurlijk mijn gezin, maar ik heb het!!
En dat, ja dat is wel een klein feestje waard. Omdat mijn eigen to do list nog erg lang is, heb ik te weinig tijd heb om iets te maken. Dus mag je zelf aan de slag!



* Een halve meter superschattige katoenen stof ik gebruikte het al eerder voor een rokje.
* 1 meter keperband, ik gebruik dat voor kindertasjes als tassenband
* 1 meter paspelband
* Een rits
* 3 knoopjes

Wat moet je doen om mijn feestje mee te vieren?
* Een reactie onder dit bericht voor 1 december 12:00.
* Voor een extra kans een reactie op mijn FB.
* In de reactie vind ik het leuk om te lezen wat je met de materialen wilt gaan maken.
* Link op je eigen blog of op Facebook mag natuurlijk maar het hoeft niet.
* En ook volger zijn is geen must.
Vier je mee?

109 opmerkingen:

  1. Nen dikke proficiat!
    Mijn kunnen reiken nog niet al te ver, dus het zou een rokje maken worden voor mijn metekindje, of misschien een ritstasje ofzo... Keuze genoeg eigenlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een katoentje he, nou, het is hier hoog tijd voor een katoenen jurkje voor mijn schatje! Ik broed er al een hele tijd op, en je hebt het zo schattig bij elkaar gezocht, dat dat gewoon wel MOET lukken!!

    En gefeliciteerd! Super beroep! Ga je er nu ook echt je werk van maken? Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moest het even opzoeken..lactatiekundige ik was wat in de war met laxatiekundige (en vroeg me af he, bestaat dat ook al;-) proficiat!!

    wat ik ga maken als ik win…dat kan ik pas zeggen al ik het stofje gevoeld heb maar je zou een foto te zien krijgen achteraf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Super knap om naast je gezin nog een opleiding te doen. En het stofje, dat vraagt er volgens mij om om een tasje te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooow wat een heerlijk pakketje!
    ik doe graag mee, en zou er graag een zwemtasje met voorvak van willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, ik wil graag meeloten, ik voel iets van een heerlijk kinder- kussen!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woauw, mooi, een zakje voor de dochter zou mooi zijn erin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat!
    En wat een superleuke give-away, moest ik winnen dan zou ik er een clutch mee maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd nogmaals!
    Ik zou er een kussen van naaien. En laat ik nou 2 kussentjes hebben liggen die nog een hoesje kunnen gebruiken! Leuk om cadeau te doen!

    StoffeSas

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!!
    Ik zou er een rokje voor Zoë van maken. Het is een superleuk stofje dat je met allerlei kleurtje kan combineren. Ideaal dus om de dochter haar kleerkast aan te vullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een superschattig peutertasje zoals ik bij mamanessa heb geleerd
    en proficiat!! met je diploma!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je diploma, fantastisch gevoel niet? Het kan lijkt me pittig om te studeren naast je gezin, knap hoor. Ik zou het stofje gebruiken voor een rokje, etui of kussenhoed. Mijn dochters zijn wel aan een nieuw rokje toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. piep proficiat met je diploma, dat heb je mooi voor mekaar, en wat een leuke give away,
    wat zou ik er mee doen...een leuke toillettas maken , want 55jaar is toch nog jong om fleurig te gaan he? :)
    veel succes aan iedereen die een kansje waagt,
    knuf knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap van je! Naast je gezin ook nog een studie (en natuurlijk nog de hobbies! ;-) ), ik heb respect voor je!!

    En van dit superleuke stofje zou ik een tasje maken voor de jongste!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat!
    Zo'n mooi stofje, ik zie er vanalles in: een rokje, een hemdje, een lees- / logeerkussen ... of misschien toch maar een kraamcadeautje (heb er nog eentje in eekhoorntjesthema op de planning staan)!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eerst van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Een goede lactatiekundige is zo belangrijk voor de beginnende moeder maar ook voor moeders die al eerder borstvoeding hebben gegeven. En knap dat je dit gedaan hebt naast je gezin en de nodige naai projecten. Heeft jouw dag soms meer uren ?
    Van de stof zou ik graag een mooi tasje willen maken voor mijn kleindochter van bijna 5
    liefs Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zou een superschattig tasje voor de dochter worden, we zijn vosjesfans !!!! Van harte met dat diploma !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je diploma! Van deze schattige stof maak ik een rokje of een kussenhoes of een tas. Keuze genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oooh wat een leuke give away. Prachtige spulletjes. Ik denk dat ik met dochter moet gaan overleggen wat ze van dat stofje wilt. Wordt het een rokje/een bloesje/een tas/een kussen/een jurkje (in combi met nog wat stof indien nodig)/of wie weet wat dochter zal verzinnen.

    En last but not least: Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh prachtig !
    Proficiat met het diploma !
    Ik wil nog meer lijnzaadwarmtekussentjes maken...
    Liefs!
    PS : ik zet een link bij mij (Maaksels van CarlaK)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh ja lijkt me leuk. Ik zie hier wel een swingskirt of stellarokje in? Of misschien een meisjesvinktasje?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zalig! Proficiat eerst en vooral! :)
    Ik zou er iets mee maken voor mijn petekindjes of voor mijn zusjes onder de kerstboom. Alleen weet ik nog niet goed wat. Daar moet ik nog eens over nadenken :p

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat met je diploma!!
    Het is helemaal niet evident om studeren te combineren met een gezin en werk! Chapeau!
    en wat een super GIVE-AWAY!!
    Zo'n mooi stofje ...
    Ik zou het gebruiken om spulletjes te maken om mijn dochter haar kamer in te richten of voor een tasje te maken of om hoesjes te maken om een kersenpitkussentje in te stoppen of .... er staat zoveel op mijn to do lijstje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd, dat is juist iets om te vieren ;)
    Ik ding graag mee aan de give away en ik zou er een leuk tasje van willen maken
    met die leuke combinatie van je...
    Nou ik ga duimen draaien hihi
    Zal een linkje plaatsen.

    Groetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Proficiat. Als ik het stofje zou winnen, wordt het zeker en vast een rokje voor één van mijn meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. proficiat!! nice job!!
    en ooooo, wat een superschattig stofje!!! Daar zou ik een pennenzakje mee maken, voor mezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Proficiat met het succesvol volhouden tot de eindstreep , ik doe je het niet na.
    Mocht ik winnen zou ik er een tas voor de dochter haar muziekkaft van maken. En van de restjes kikkerzakjes voor de schoondozenactie van Juffra Toertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hei proficiat! denk dat een goede lactatiekundige echt wel het verschil kan maken bij een proberende mama :).
    Het stofje is echt wel bijzonder vrolijk, en het geel maakt het gewoon af!
    Ik maakte onlangs een tas uit even vrolijk stofje met hertjes (resultaat zie je hier: http://www.onderdeblauwemaan.be/wp_odbm/2013/10/muziektas/) en eigenlijk zou een tasje voor het sporten de uitzet van mijn dochter compleet kunnen maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd! Lijkt me een heel mooi beroep! Ik weet uit eigen ervaring dat het niet makkelijk is voor kersverse mama's om door te zetten als het even tegenzit. En jij kan dan net dat ene duwtje in de rug geven! Wat een leuk stofje! Ik wil heel graag voor het voorjaar een rokje maken voor dochterlief. Dus ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Proficiat, lactatiedeskundige! Als ik zou winnen, dan zou ik er de lemondrop mee maken uit homemade minicouture! Staaat al lang op mijn to do list en dit stofje zou er prachtig voor gaan! Ik doe ook mee op je fb pagina!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat, zo'n interessante opleiding! Leuk stofje, het is misschien niet erg origineel, maar ik zou er een rokje van maken voor mijn dochtertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooi katoentje! Laatst heb ik voor de baby van een vriendin een jurkje gemaakt met een soortgelijk stofje, maar de kleine meid is er inmiddels uitgegroeid. Dus ik denk dat ik er een nieuw jurkje van zou maken. Al blijf ik dan wel met de paspel, de keperband en de rits zitten... Maar daar vind ik dan wel een ander doel voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd! En wat een leuke give away, ik doe graag mee. Ik zou proberen om een pennenzakje te maken voor al mijn pennen die overal rondslingeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Proficiat hoor!

    Ik doe graag mee. Ik zal ook een linkje op ons blogje zetten....

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Proficiat, wat een geweldige prestatie!! Natuurlijk waag ik ook graag een kansje, middelste dochter wil graag een zijtas en dit is er wel een geweldig leuk stofje voor! Maar voornamelijk natuurlijk hartelijk gefeliciteerd want naast je gezin ook nog eens een opleiding doen is een dikke pluim waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd! Ik hoop dat je nog heel veel moeders en kinderen mag helpen!

    Ik zie in dit stofje meteen een rokje voor mijn Sofie in. Helemaal haar kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Echt een mooi stofje! Ik zou er een tasje mee maken :) Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd! Knap hoor, een gezin en ook nog een pittige studie! Fijn dat je nu je diploma hebt en maar gauw aan de slag.
    Van de giveaway zou ik een rugzakje, pennenzak en misschien nog een piramide portemonneetje maken. Zelf heb ik al grote boys, maar nog wel kleine meisjes in de familie. Komt zeker goed terecht.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Proficiat! Hopelijk kan je nog veel mama's goed op weg helpen bij het geven van borstvoeding.
    Ik heb net te horen gekregen dat ik weer tante wordt, mocht het een meisje worden dan kan ik het stofje gebruiken om een leuk setje te maken (slab, quilt-wikkel/speeldekentje, tut doekje). En met mijn eigen 3 jongens heb ik een overvloed aan jongens stofjes, maar voor meisjes nog niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo,
    wat een mooi stofje. Ik zou er een rokje voor één van mijn 2-jarige nichtjes van maken.
    Ik had onlangs een rokje gemaakt voor mijn dochter, maar dit was jammer genoeg te klein. Gelukkig zijn er nog de kleine nichtjes. Jammer genoeg waren er 2 nichtjes en maar 1 rokje. Met dit stofje zou ik ze dus alle twee kunnen blijmaken. Of toch al zeker de mama's, want 2-jarige meisjes liggen nog niet wakker van rokjes)
    Groetjes,
    Liesbeth D

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dat wil ik wel winnen. En voor mij wordt het een picknickzakje! Proficiat he

    BeantwoordenVerwijderen
  42. oh wat ik er mee ga maken.... beetje vanalles denk ik... De rits voor een ritszakje, stof misschien voor een knikkerzakjes,.....

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Proficiat met je diploma!!!!
    Ik zou er een jurkje voor mn dochter meer maken, zou ze geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerd zeg, dat klinkt nogal: lactatiedeskundige!
    Ik doe graag mee, en wat het moet worden: een rimpelrokje voor mijn petekind, zonder twijfel!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd! Dat is wel een feestje waard! Ik doe graag mee. Ik denk dat ik er een tasje voor mijn nichtje van ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Whoeppiee! Daar doe ik aan mee. Ik denk eraan om een pennenzak te maken. Niet voor mij maar voor mijn kleine nichtje, die zal er superblij mee zijn voor haar Kerstmis

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ohhhh, wat een zalig stofje! Ik dacht aan een mooi tasje voor mijn 11-jarige dochter. Het is zo'n plichtsbewust lief kind en verdient wel een prachtig zakje.
    proficiat trouwens met het behalen van je diploma!!! Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Annemarie! Van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma! Ik hoop dat je heel veel moeders kan helpen en ondersteunen van iets heel moois! Ik heb het geluk dat de buurvrouw van mijn moeder ook lactatiekundige is, dus lekker dicht bij. Want ik wens echt iedere moeder een bezoek van een lactatiekundige toe in de kraamweek! :)

    En wat leuk dat je dit met ons wilt vieren! Ik zie hier al een kei leuk tasje in voor Jeen en voor Kees. Binnenkort gaan ze naar de opvang en moeten ze natuurlijk een eigen tasje hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd! Ik hoop in september te starten met de opleiding. Wat een droombaan.
    Voor het naaien heb ik nu dus nog wel even tijd, dan zou ik van jouw materialen graag een jurkje voor mijn dochter maken met bijpassende mini-clutch!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Eerst en vooral proficiat met je diploma. Aan correcte info van een professional heb je nooit genoeg. Mijn oudste is hier ondertussen 14 jaar en in die tijd bestonden er denk ik nog geen lactatiedeskundigen. Gelukkig heb ik toen gewoon mijn gevoel gevolgd, soms tegen het advies van Kind en Gezin in.
    Met het stofje zou ik een rimpelrokje maken voor de kleinste meid met gele paspel en rits. De keperband komt vast van pas voor een ander projectje.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Van harte proficiat met je diploma ! Wat een fijne give away ! Denk dat het iets knuffelachtigs wordt … of een tasje. Of beide.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh bravo! Zo studeren combineren met een huishouden lijkt me veel discipline te vragen! Nogmaals proficiat!
    en ja, ik doe graag mee met de give-away! Ik zou er een leuke tas 5 Menina of andere) mee maken!
    Groetjes
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  53. gefeliciteerd!
    ik doe heel graag mee...
    wat ik zou maken? euhm..... rokje, piramidetasje, toiletzakje, zakdoekjeshouder, ik kan momenteel nog niet kiezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Proficiat! Tof zo'n vrolijk pakketje! Ik zou er een rokje van maken voor het kindje van mijn nicht. Mijn eerste kinderrokje dan. Groetjes, :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gefeliciteerd! Ik doe heel graag mee. Mijn nichtje van 3 heeft er net een babyzusje bij gekregen. En o o o, zo opeens alle aandacht moeten delen, dat doet wat met een kleuter. Daarom zou ik voor haar graag iets leuks willen maken: een tasje of een kleedje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Leuk! Ik doe graag mee... Wordt vast een rokje voor mijn dochtertje mocht ik de gelukkige zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gefeliciteerd, knap hoor een studie met een gezin te combineren, petje af!
    Ik doe graag mee met je give away, ik zou het denk ik graag als voering gebruiken voor de gele fleece die ik heb gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Gefeliciteerd! Dat is echt knap gedaan; een studie combineren met een gezin èn een stoomboot.
    Ik herken het hebben van teveel ideeën en te weinig tijd om het uit te voeren. Ik ben nu bezig om stap voor stap mijn handwerk ideeën af te maken. Ik hou het bij op mijn blog.
    Ik doe graag mee met je give-away. Ik heb nog een idee liggen op mijn pinterest bord voor een groot verzwaard speldenkussen, met daaraan een mandje voor je afvaldraadjes en stofjes en een opbergzak voor schaar e.d. Nu ik zoveel meer in mijn naaihoek zit is dat wel iets wat ik kan gebruiken. Ik heb nog gele stof liggen dat heel mooi combineert bij jouw give-away.
    Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoi! Wat heb je nu 2 mooie beroepen. Ons meisje heeft ook een hele tijd op de neonatologie-afdeling gelegen en we hebben veel steun gehad van allemaal lieve en kundige verpleegkundigen! En lactatiekundige is ook prachtig. Je eigen kind voeden is zo fijn! (Na lange tijd kolven is dat toen uiteindelijk ook gelukt. Heerlijk!)
    Ik doe graag mee met je give away. Ik zou er graag een taasje van maken voor ons meisje en ook nog een ritstasje voor mezelf ;-).
    Succes verder met je leuke blog!
    groeten, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wow knap hoor!
    Ik zou als ik zou winnen een menina tasje maken voor mijn kleine meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. ik heb nog geen idee eigenlijk, maar mijn lijstje van te naaien dingetjes is lang dus het zal zeker iets tofs worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Echt mooie stof, ik zou er een klein tasje van maken om cadeau te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een super leuk pakketje. Van harte gefeliciteerd met je diploma. Ik zou er een leuke zwemtas van maken. Ik waag dus graag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. P-R-O-F-C-I-A-T ! Een kleedje voor het dochtertje van broer en/of een rokje voor de dochter van mijn zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hey , leuk leuk !! Ik dacht aan een rokje voor mijn dochter … Of misschien een schortje met gele voering … of een blush bloesje … ideeën genoeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Samen met het stukje gele stof in mijn kast heb ik zo alles verzameld om eindelijk dat van katoenjurkje toch eens te maken voor mijn muizenmeisje. Proficiat trouwens, want werken en een gezin is al niet eenvoudig en dan daar nog bij studeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Proficiat!!! Een mooi en nobel beroep!
    Ik vier graag met je mee en zou me vereerd voelen als ik met jouw stofje een rokje zou mogen maken voor de dochter. T zal nog nét gaan. Ik zet een linkje op mn blog en neem eens een kijkje op je fb. Liefs, Sofie
    http://dewereldvansofiew.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wauw! Proficiat zeg! Wat fijn dat je dit viert met een stofje... Ik zie er al onmiddellijk een vlaggenlijn, een kersenpithoesje en een ballonbroekje voor mijn tweemaandertje in! Super!

    Liefs

    Skunkamamsie

    Op mijn blog kun je ook een stofje winnen momenteel: http://skunkamamsie.blogspot.be/2013/11/give-away-uitdaging.html

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Geweldig .. en ik doe super graag mee !!
    Liefs
    Biefrul
    bieke29.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Vieren doen we graag ;) en ik denk dat ik voor een rokje of jurkje zou gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. ik doe graag mee....ik heb drie meisjes dus een jurkje maken we er zeker van en misschien voor de kleinste nog een zwierig rokje...ideeën genoeg.....nu nog winnen en feesten graag mee!

    groetjes
    Lies
    (Litzies)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een vrolijkheid! Stof, paspel, rits en knoopjes... Misschien wel een leuk tasje of ritszakje om speelgoed mee naar opa en oma te nemen. Ik heb twee jongens dus een rokje wordt het in elk geval niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Van harte gefeliciteerd met het behalen van je opleiding!
    Ik zou met je leuke set materialen graag wat uit het boek Zo geknipt! maken.
    Zal een linkje delen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. zo mooi. zie het zo voor onze kleinste meid. Ik maak nog niet zoveel voor haar gezien het tijdsgebrek en het feit dat zij nog veel heeft. 2 dagen geleden vertelde ik haar nog eens iets voor haar te maken. Ze zei meteen, ja mama, zo een kleedje met een rokje hier en dan, wrijvende op haar buikje, overal zo diertjes en bloemetjes. Ik ontdekte, nadat ze doorgevertje van hun nichtjes, ze prachtig staat met donkere kleuren, waar ik niet direct naar kijk voor kinderen. Deze stof in op haar lijfje geschreven.
    Groetjes,
    Liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Proficiat! Als borstvoedende moeder van een bijna 17-maandertje kan ik je alleen maar toejuichen!
    Ik zou gaan voor een kleedje of rokje voor de dochter, en het al dat vrolijk geel past perfect bij een stofje dat ik hier nog heb liggen...
    *watertandend*

    groetjes,
    Els S.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Dat is een goeie, ik kom er ook maar niet aan toe om een give-away samen te stellen. Een jurkje met rits, dat zou wel een uitdaging zijn mocht ik winnen maar belangrijker: gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Gefeliciteerd!! Superleuke give away, ik doe graag mee. Wat ik zou maken? Een klein luiertasje voor mijn jongste zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Leuk, ik doe graag mee. En als ik zou winnen... dan ga ik rugtasje voor de kids maken. En van de restjes die over zijn nog wat mooie applicaties om een shirt op te vrolijken!
    Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  79. oh, ik doe héél graag mee! Ik zie daar direct een leuk handtasje in voor mijn dochter, ritsje vanbinnen, paspelke vanbuiten!!!! Laat maar komen dat stofje :-)))
    gr
    an
    jade-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Gefeliciteerd! en wat een leuke stof! ik doe graag mee, zie er slabsjaaltjes in, en n rokje. Mooie gelegenheid om es te gaan naaien uit 'allemaal rokjes'.
    Grtz! Arike

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik vier graag met je mee. Hartelijk gefeliciteerd ! Ik ben een tasjesmadame, dus bij mij wordt het waarschijnlijk een tasje. Mocht ik winnen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Van harte gefeliciteerd met je diploma!!
    Ik waag graag een kansje.
    Waarschijnlijk zou ik het omtoveren tot een tasje, maar ook een kussen en knuffel schieten nu als ideeën door mijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik ga ook een kansje wagen. Ik zou er een cadeautje voor mijn bijna jarig nichtje van maken. Misschien een rokje of jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Proficiat met je diploma!

    Ik wil ook een kansje wagen bij je give-away. Zo'n mooi stofje, ik zou het gebruiken voor een kussen, een clutch of een rokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Hey hey hey, proficiat met je diploma!
    Ik heb 3 dochters die hier een leuk kleedje van onder mama's naaimachine uit willen zien komen! (De jongste is nog maar twee, mama kiest in haar plaats ;) ). 3 dochters = 3 keer plezier van het mooie stofje :)
    Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Proficiat !!
    Ik zou er (zoals zovelen) een rokje uit maken. Of misschien wel wachten op het tassenboek van Elisanna en Fynn voor een geschikt handtasje voor de dochters...

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Van harte gefeliciteerd met je diploma!
    Wat ik met het stofje zou maken? Een lampenkap voor in de speelkamer en met de overschot en het andere materiaal een tasje voor hun spulletjes in op te bergen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Gefeliciteerd met je diploma, knap hoor dat je alles zomaar even gecombineerd hebt!!!!
    Ik zou mandjes maken voor kinderspul, en bijpassend beest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Amai, proficiat zeg. Ge moet het maar doen, zoveel tegelijk! En dan nog eens zo'n leuke give away! Ik zie al een rokje... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ik zou dit graag willen winnen dus doe zeker mee. Mijn nichtje is momenteel verzot op tasjes. 2jaar en wil net als de grote mevrouwen zijn. Dit stofje is ideaal om eentje te maken voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik wist het meteen! Een rokje, maar met die mooie gele rits ipv met de tailleband die ik tot nu steeds gebruik voor rokjes, omdat deze schijtluis er al ruim een naai-jaar in slaagt om ver van ritsen weg te blijven :-) Maar hoe mag ik me ooit "naaister" bestempelen als ik niet weet hoe een rits in te zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  92. ik heb een naaimachine gekocht, maar het zit al een paar maanden in zijn doos. mijn dochtertje van 6 zit op hete kolen, want ik had haar beloofd dat ik eerst voor haar een rokje zou maken. met dit pakketje zou dat wel eens kunnen lukken :o)
    ik wens je ook nog een dikke proficiat, zowel met je diploma als met je doorzettingsvermogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Als ik het zou winnen ... wordt het een koffertje of een reistasje voor één van de kleinkinderen! Je weet maar nooit ... dan stuur ik je zeker een foto met het resultaat! Lieve groetjes, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Een dikke proficiat met het behalen van je diploma.
    Als ik zou winnen dan maak ik er een rokje van, met nog gele katoen, lekker fleurig voor mijn fleurige dochter. En breng ik de gele knoopjes aan als een leuk accentje. Ik zou er dan mee pronken op onze blog!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Kijk Annemarie bij jou zijn ze dus in goede handen, mooi vak.
    we iets anders gemeen...... gek van stofjes.................

    BeantwoordenVerwijderen
  96. ik doe graag mee! Wil wel een ritstasje maken, of een rokje voor de kleine dame, of kadozakjes voor FeestvoorNOP (zie FB)... ideeen genoeg dus.
    groet,
    Christel
    ps. prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Super! Dat wordt een tasje voor mijn metekindje. Als ik het geluk heb van te winnen natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  98. oh proficiat !! een goede uitleg en begeleiding is veel waard als je voor borstvoeding kiest als jonge moeder !! ik wens je nog veel succes !!
    ik wil ook wel meedoen: zou er voor de jongste graag een jurkje van maken, weet niet of genoeg is, anders een rokje of combineer met een ander stofje, zie het al helemaal voor me .. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Whoop Whoop! Ik doe graag mee! Waarschijnlijk wordt dit een tof "kabaske"
    Proficiat met je diploma!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Proficiat met je diploma! Bijna een maand geleden ben ik bevallen van ons derde kindje, een jongetje na 2 meisjes.
    Heb ondertussen al wat ervaring met borstvoeding :-)
    Moest ik het pakketje winnen, het zou een supermooi kleedje worden voor een van de meisjes, waarschijnlijk in combinatie met een ander stofke als bovenstuk. Zou echt tof zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ohhh, ik zie al vanalles met dit stofje. Maar denk dat het de Swingskirt (Compagnie M) zou worden. Met geel als contrast-stof en contrast-kleur. En 3 knopjes bovenop de ene zak. Zet de asymmetrie nog wat meer in de verf. Wat ik juist met de tassenband zou doen, weet ik nog niet. Hangt ervanaf hoeveel stof ik over heb ;-) Een handtasje in hetzelfde stofje zou wel heel leuk zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Proficiat met je diploma! Lijkt me een prachtig beroep!
    Ik ben nog volop in de leer en klungel met ritsen, dus een ritstasje of clutch lijkt me als beginner ideaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Proficiat! Lijkt me een heel dankbaar beroep met al de onzekere mama's van tegenwoordig op het gebied van borstvoeding.
    Ik geef ondertussen 7 maanden borstvoeding aan onze 3de spruit en ben daar heel fier op :-)
    Ik waag graag mijn kans voor deze give-away, het gaat dan waarschijnlijk een rokje worden voor de enigste dochter hier in huis.
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Mevrouwtje theelepel29 november 2013 om 09:16

    Proficiat. Ik waag ook graag mijn kans. Ik zou er misschien een handtasje voor dochterlief mee maken en/of iets stoers voor m'n petekindje/zoontje. Toevallig lees ik vorige reactie en bedenk ik me net: ook ik geef (exact) vandaag 7 maanden borstvoeding aan ons zoontje. Heb in't begin heel wat hulp gekregen van de lactatiedeskundige. Allé, succes ermee. Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Als ik de stof zou winnen dan zou ik er een tas van maken voor de bieb boeken, want het voorlezen is hier een echt ritueel aan het worden.Mijn dochter van 8 maanden vind tasjes echt geweldig ....vooral het open doen van de ritsen en het leeghalen ervan....tja een eigen tas heeft zo zijn voordelen!!!!
    En ik hoop dat je heel veel ouders kunt helpen met je diploma, een rots in de branding is zo welkom als het even niet lukken wil.
    groetjes
    carina

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Gefeliciteerd ! Uiteraard wil ik meevieren !

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Amai, hoe heb je dat toch voor elkaar gekregen, een gezin + werken neonatalogie + studeren voor lactactiedeskundige. Wowww, ferme proficiat ! Ik hoop oprecht dat je veel mama's kan helpen. Zelf heb ik een hele nare ervaring gehad in de kraamkliniek toen ik ons kindje voor het eerst wou voeden. Kleine meid krijste van de honger, de melkstuwing kwam blijkbaar niet, mede doordat ik spoedkeizersnede met totale verdoving gekregen had, en de nerveuze verpleegster vond er niks beters op dan keihard in mijn borsten te nijpen om het te laten vooruitgaan. Nou, er kwam helemaal geen melk, maar wel de hele week ferme blauwe plekken op mijn borsten, en overschakeling naar flesjesvoeding voor onze hongerige meid :(
    Ik hoop oprecht dat jij een verschil kan maken voor de jonge onzekere mama's.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Zelf er nog een kledingstuk uit proberen krijgen is een beetje ambitieus maar met behulp van een goede voering moet ik er toch een prachtige zwemzak van kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Allereerst gefeliciteerd met je diploma!!
    Wat een leuk stofje! Ik zou er een leuk rokje voor het dochtertje van een vriendin van maken. Evt met leuke zakjes erop om die knoopjes er uit te laten springen.
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen