woensdag 4 december 2013

Kijk Kanker De Wereld Uit



Iets heel anders dan creatief bezig zijn, maar iets wat mij wel dicht bij mijn hart ligt, want wat zou dit goed, fijn, mooi zijn. Meer onderzoek, betere behandelingen en minder mensen die overlijden aan kanker…..Voor meer onderzoek is geld nodig veel geld! Ditzo, nee heb geen aandelen gaat tot 1 miljoen als er 1 miljoen views geweest zijn…Dus als al mijn volgers kijken is dat ruim 400 euro voor onderzoek naar kanker en de behandeling van deze rotziekte! Het is gelukt 1.000.000 euro voor onderzoek naar genezing van kanker!

4 opmerkingen:

  1. Nederland of België, maakt niet uit, , het ligt ook dicht bij mijn hart, onderzoek is echt héél belangrijk!
    Gewoon met zijn allen meedoen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb gekeken hoor, hopelijk gaat er echt zoveel geld goed besteed worden

    BeantwoordenVerwijderen