dinsdag 11 februari 2014

Een snelle Menina

Vanmorgen vroeg de moeder van Juul….Komt jouw Wintermeiske morgen naar het feestje van Juul….Uh..Die had ik dus gemist.
Vanmiddag een Menina gemaakt maar op een luie manier met keperband als hengsels, met stofjes die er nog lagen. De naam werd geflockt.
Petit Pan stofje via VanMarieke
Voering Aquablauw van Ikea (helaas niet meer te krijgen)

Best geslaagd dus. Morgen weer een pakje mee naar school voor een mooi feestje. Ik vulde het tasje met washitape, 2 kleine ponsjes en een schaar.

4 opmerkingen:

  1. Handig toch hé! Ik heb onlangs in de Hema leuke zakjes gekocht, voor 1 euro, dus ca va! maar als ik nu rap rap een cadeau moet maken, heb ik idd nog een schoon zakje om in te doen!
    Héél erg mooie mening!
    Gr
    an
    jace did it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof idee,ik kan me best voorstellen dat je niet de enige bent die op het laatste moment een cadeautjesvraag onder de neus geduwd krijgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie 'luie' tas.de juf zal er blij mee ziijn

    BeantwoordenVerwijderen