dinsdag 18 februari 2014

Herhaling van Recept 29

Ons Wintermeisje is een feestbeest…Ze mag deze week naar het feestje van het jongetje waar ze vlindertjes van in haar buik krijgt, ze krijgt een rood hoofd als ze het over hem heeft en moet erg giechelen…
En waarom is onze kleuter dan zo verliefd, hij is zo grappig en ze vindt het zo fijn om op zijn schoot te zitten, want dat is haar allerlekkerste stoeltje. :)

Maar enfin, ik kroop weer achter mijn Singertje en maakte nogmaals een speurneuzentas uit "Zo geknipt". Weer versimpeld, met alleen een schouderband en een drukknoop als sluiting.
 Blauwe canvas van de markt
Met printje via Noeks
Ik vul het tasje weer met een kleine zaklamp en een grote loep, dan kan deze jarige op onderzoek uit!

6 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n mooike ! Geweldig stofje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk die vlinders, haha, en hem dan ook nog verrassen met zo'n mooi cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer zo'n mooi exemplaar!! Mooie kleurencombinatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt en slim gevuld.Ik wil dit tasje ook maken voor mijn metekindje.Hoe lang heb jij de linten gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ai ik weet niet meer hoe lang ik de band gemaakt heb, heb gemeten op mijn 5 jarig wintermeisje :)

      Verwijderen