donderdag 13 februari 2014

Jongenskadootje….

Ons wintermeiske is echt in de feestjes, want morgen mag ze naar weer naar een feestje. Dit keer van een jongen….en tja, met 2 meiden in huis vind ik jongenskadoos een uitdaging.

Ik maakte een versimpelde versie van de speurneuzentas uit "Zo geknipt".
Kocht er een grote loep (hij past precies in het zakje) bij en een zaklampje…De loep is hier in huis nu al een hit…Hopelijk is de jarige er morgen ook blij mee! En gaat hij snel op onderzoek uit!

sterrenstof en denim van de markt.

12 opmerkingen:

  1. Mooi exemplaar!

    Ha, ik maakte deze ook al eens voor een jongetje, viel in de smaak!! http://multivroon.blogspot.nl/2013/01/snelle-expeditietas.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk exemplaar heb je voor een jongen gemaakt! Heb zelf 2 jongens maar blijf het lastig vinden om iets leuks voor ze te maken, zeker nu ze ouder worden. Het oranje vind ik erg goed gekozen bij het blauw. Ik houd je tas in gedachten voor mijn neefje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak je toch leuke tassen! Jongenskadootjes zijn ook hier zeker een uitdaging..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een top cadeau dat gaat vast in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!! Ik heb er ook eentje gemaakt afgelopen zomer, en toen hadden ze bij de Hema kaartjes van dieren
    die je in het bos kan vinden. Ik had er zo'n pakketje en een zaklamp bijgedaan, dat was ook echt een hit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk idee voor een jongen!
    En mooie kleurencombi.
    Inderdaad... Jongens zijn vaak moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat kan niet anders dan in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar kan je gerust in zijn, als je het mij vraagt. Dit is super cool!

    BeantwoordenVerwijderen