zaterdag 22 februari 2014

Katie Boston Tas

Vandaag wordt de dochter van een van mijn beste vriendinnen alweer 7 jaar! 
Ik zocht begin van de week naar stofjes op het www en eindigde bij Bambiblauw en koos een heerlijk vrolijk stofje van Robert Kaufman. Ook de fournituren werden besteld en gelukkig kwam gisteren alles binnen. (oef net op tijd)
En dus maakte ik gisteren deze Katie Boston Bag. De binnenkant is afgewerkt met biaisband, ik heb nog zitten puzzelen of het zonder kon…maar kon het niet zo snel uitvogelen en ik had natuurlijk een deadline.


Stofje HelloTokyo van Robert Kaufman
Tassenband via Bambiblauw
Effen katoen Papaya ook via Bambiblauw
Rits en biaisband via fournituren.nl
patroon via Ithinksew

12 opmerkingen:

  1. ooooh wat mooi! Ik wil ook binnenkort eens zo'n leuke tas maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die kleine meisjes van tegenwoordig hebben echt wel geluk....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supertof patroon hé. Mooie versie voor een meisje van 7

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi zeg!
    (Ik maakte hem in gelamineerd katoen met binnenin afwasbare stof: rafelt niet, gewoon netjes knippen en dan hoeft er geen biaisband rond :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG! Wat een prachtige, prachtige tas! Geesh...en die kleurtjes! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een sjiek ding!! instant-verliefd...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi modelletje! En super goed gekozen van stofje, héél mooi!

    BeantwoordenVerwijderen