dinsdag 4 februari 2014

Menina voor Fe

Deze week wordt Fe, een vriendinnetje van het Wintermeiske, 5. En Fe, houdt van Roze, Glitter en vast ook van Fluor.

Ik maakte voor haar een Menina, uit zo Geknipt, vulde hem met BadFizz in dezelfde kleuren als het stofje van de tas en een lipgloss in de vorm van een taartje.
Ik gebruikte een Petit Pan stofje, gebruikt fluorroze paspel, perfect passend bij het stofje, voerde het tasje met groene katoen en flockte de naam van de jarige op het tasje.
Ik had de kast van de overbuuf nodig voor de knopen….nodig eens een zakje vol knopen bestellen!
Om het af te maken ging het tasje in een tasje. En klaar was het kadootje!

Flockfolie en stofje via VanMarieke
Fluorpaspel via De Stoffenkamer
Groene katoentje van de voering op de markt van Breda

15 opmerkingen:

  1. Wauw wat gaaf zeg, wat zal ze daar vrolijk mee rondstappen. Prachtig!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof! En die details maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zal een heel gelukkig meisje zijn. Zo'n leuk, mooi cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O prachttasje! Zal ze blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar gaat ze volgens mij heel blij mee zijn!! Van naar te kijken word ik al vrolijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie en leuke tas! En super leuk ingepakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuuuuuuk. Hier ook het boek in huis, maar nog steeds niets meer gedaan, maar ja ik ben dan ook niet zo'n naaiwonder als jij. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zijn deze geweldige tasjes ergens te bestellen? Ik zou er graag 1 voor mijn dochter hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda, als je mij even mailt op ladybugenco@gmail.com dan komen we er waarschijnlijk wel uit ;)

      Verwijderen