maandag 17 maart 2014

Traktatie

Bij een jarig Jetje horen ook traktaties, vandaag mag ze bij juffrouw Mieke heel erg feesten op de peuterspeelzaal.
Het zandbakseizoen is deze week toch echt geopend bij ons in de tuin dus bestelde ik schepjes bij deze website en vulde ze met een zakje met popcorn. Zonnetje eraan en klaar was ik! Het FEEST kan beginnen!

Juffrouw Mieke maakte een superkroon, ik heb de sneakpreview al gezien en zodra ik foto's heb zal ik hem posten. Met een heus 3d kasteel, ons Lentekind als prinses, de Bonte specht die ze vorige week in het bos tegen kwamen en de tweeling broer van onze hond!

7 opmerkingen:

  1. Hoera! Van harte!



    en wat heeft jullie dochter een leuke naam!!! Suze! I love it. Mijn moeder heet zo. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee voor jelte's afscheid op de PSZ! Waar heb je de schepjes vandaan?
    Gr jo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Ik zit een beetje bij te lezen en scroll al lezend naar beneden... zoef langs de foto hu?? Lara?? dat kan niet even terug scrollen dus en twee grote blauwe ogen kijken me aan. oh nee toch niet ... om een lang verhaal kort te maken onze dochters lijken best een beetje (veel) op elkaar. Alleen is mijn dochter kort geleden 9 geworden.. Maar die grote blauwe ogen heeft ze nog steeds. grappig zeg!
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen