woensdag 16 juli 2014

De smaak te pakken!

De oudste heeft vandaag haar laatste feestje van dit schooljaar! En natuurlijk kroop ik achter mijn Singer. Ik heb de smaak weer te pakken achter mijn machientje De lievelingskleur van het feestvarkentje is ROZE…Maar in de voorraad geen goede roze stoffencombi.
Daarom deze combi…en wat vind ik het een topcombi!


Een stofje van Dapper, gekocht op de Bredase markt, gecombineerd met een frambozenroze effen katoentje via Bambiblauw. Het paspeltje kocht ik ruim een jaar geleden bij De Stoffenkamer.
Ik verkleinde/veranderde het patroon van de pleated tote en daar was een schattig kleutertasje.

Uit de stof haalde ik met gemak nog een zonnebrillenhoesje.
We vulde het zonnebrillenhoesje met een enorm roze zonnebril van de Hema en klaar was het kadootje!
Nu maar hopen dat niet helemaal roze ook goed is :)

5 opmerkingen:

  1. Een prachtige tas weer en een heeerlijk stofje! Ik was niet eerder in de gelegenheid je te bedanken voor het lieve rokje (die afwerking kan ik nog veel van leren, ik ben nu wel weer gemotiveerd :-), maar ik kon je natuurlijk ook niet langer in spanning houden ;-) Dank, dank echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice!!!! Een zonnebrilhoesje, dat zou ik beter ook nog eens maken voor mijn kroost! Goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. idd een hele mooie combinatie van stofjes,
    weer een leuk verjaardagskado
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen