donderdag 10 juli 2014

Laten groeien!

Het einde van dit schooljaar is daar en oh mijn wintermeiske kan niet wachten tot de vakantie voorbij is en ze eindelijk kan starten in groep 3.
Ze is enorm gegroeid dit jaar, mede dankzij de lieve Juffen!

Ik maakte dus kadootjes (het 4de kadootje is voor de juf van ons Lentekind). 
Ik kocht via Tafelzeil.com krijtbordfolie en plakte dat op simpele potjes. In de potjes een basilicumplantje, mijn gang rook heerlijk de laatste 2 dagen! Maar die potjes moesten natuurlijk wel vervoerd worden naar de klas.
En dus kocht ik naast het krijtbordfolie ook 2 half metertjes tafelzeil. Van deze meter tafelzeil maakte ik 4 tasjes.
Bedankt lieve Juffen, Emma is enorm gegroeid en gaat vol vertrouwen naar groep 3!

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je er weer een werk van gemaakt, prachtig om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je verrast me elke keer weer met iets origineels. Hoewel ik het idee over 'laten groeien' vaker gezien heb, vind ik jouw uitvoering de mooiste.
    Mijn tweeling gaat ook naar groep 3. Ik zie nu de vakantie begonnen is hoe snel ze zich ontwikkelen.

    Fijne creatieve zomer gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof geschenk,
    moet ik onthouden,
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk idee, die krijtbordfolie. Te onthouden voor het meester-cadeautje (inderdaad, geen juf dan :)) van volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen