dinsdag 15 juli 2014

Welkom Senn!

Vorige week is mijn vriendin die ik ken van mijn middelbare school tijd bevallen van haar derde. Senn!
Een wonderschoon mannetje die het even wat moeilijk heeft gehad maar het nu prima doet! Gelukkig!
Hij krijgt een kamertje met aqua en grijs en ik had nog een Gronolampje van Ikea liggen…Zo jammer dat die niet meer te verkrijgen zijn…maar als iedereen nu eens een oproep doet via de FB van Ikea NL om ze weer terug te krijgen misschien lukt het dan om ze terug te krijgen ;)
Ik maakte dus mijn eerste lampje ala Hilde!
Mijn vriendin woont ruimtelijk, met kippen, konijnen en een eigen moestuin…en dus was een thema voor het lampje snel gevonden! Blij met het resultaat, en hopelijk Senn ook! Het is met Postnl mee in een goed passende wijnkist, hopelijk komt hij heel aan!
update, ontvangers erg blij met het pakketje en heel binnengekomen, oef!


6 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat het heel is aangekomen.
    Het is dan ook een prachtig cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk ! En zo mooi geflokt zeg ! Welkom aan Senn !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zullen ze blij zijn met zo'n mooi cadeautje! Waar heb je het stofje vandaan?
    Ik ga ook een geboortecadeautje maken voor het zoontje van 2 dierenartsen, hun baby-thema is ook blauw-grijs. En met de diertjes op de stof kan dit stofje niet missen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stofje was een restje wat ik kreeg van mijn schoonzus van www.stoffesas.blogspot.com…misschien even aan haar vragen!

      Verwijderen
    2. Ik heb het nagevraagd, Ze heeft het lapje ooit op een markt gekocht…en het is hier erg op…

      Verwijderen
  4. Ja die lampjes, heb ik al veel over gehoord! Deze is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen