maandag 22 september 2014

De Tilly

Zusjelief was jarig en wilde graag geld, daarnaast wilde de oudste een etui bijpassend bij haar tas en ik ging het nieuwe huisje van een collega bewonderen. Ik deed aan handwerk en maakte 5 kleine Tilly's uit Mijn Tas.

Ik vulde de Tilly van mijn collega met een bon van de Hema, altijd leuke spullen bij de Hema, en de Tilly van Zusje kreeg een centenvulling. 

Het snorrenstofje is Riley Blake en kocht ik via Etsy. Verder nog een Soft Cactus te herkennen en een Petit Pan.

7 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk! Volgens mij moet ik dat boek ook maar eens gaan aanschaffen ;)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk idee wanneer je een cadeaubon of geld aan iemand cadeau doet! Deze ga ik onthouden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super tof idee en wat een frisse stofjes gebruikte je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tip voor kado zoals jij het gebruikte!!!! En supermooie Tillys!

    BeantwoordenVerwijderen