vrijdag 19 september 2014

Eerste Feestje van dit Schooljaar

Van de week viel de eerste uitnodiging voor een feestje in de bus. En net als vorig schooljaar wil ik dit jaar voor elk vriendje/vriendinnetje van een van onze meiden iets handgemaakts geven.
Het werd een klein handtasje.
Patroon ooit ergens van internet gehaald. Maar geen idee waar…
Dochterlief zocht een stofje voor haar vriendinnetje uit. En ik kroop achter mijn Singertje.
We vulden het met een doosje van Lego Friends, (tip:kijk eens bij bij deze winkel echt het goedkoopste met Lego in Nederland) En klaar was het pakje.

12 opmerkingen:

  1. Heel tof! Jammer dat je niet meer weet waar je het patroontje vond :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tas. Voor dames die het patroon willen, gebruik Celeste uit Mijn Tas zonder rits en met flapje. Ik ga het proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep ik denk e heel gelukkig vriendinnetje ...mooi zeg...knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer, dat je niet meer weet waar je het patroon vandaan hebt.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk tasje.
    Bedankt ook voor de lego link, die gaat van pas komen als de sint en de kerstman komen binnen 3 maanden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat gaat in dank aanvaardt worden :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen