donderdag 25 september 2014

Foto op Canvas

Vlak voor mijn vakantie kreeg ik een mailtje of ik een fotoproduct wilde testen en dit wilde posten op mijn blog. Voor mij de eerste keer en tja een mooie foto op een canvas wil ik natuurlijk testen!

Maar eerst gingen we met zijn 4tjes naar Italië, 2 weken zon, zee, strand en zwembad. (we hebben enorm geluk gehad met het weer , i Know!) We genoten van de pizza's, de ijsjes en de italiaanse tomaten, we bezochten 2 steden, een markt (waar ik mij vergaapte bij een fourniturenkraam) en een dorpje, maar verder waren we vooral op het strand of bij het zwembad te vinden. Heerlijk Relaxed! En we hadden het nodig even 2 weken niets! 
In Italië maakte ik een foto (wel meer dan 1) van onze meiden, en die bestelde ik afgelopen week. 5 dagen later lag hij in de bus. Ik koos voor een canvas van 20X30cm in zwart/wit, op dit moment staat/hangt hij nog niet op de goede plaats. Onze slaapkamer pakken we over 2 weken aan en dan krijgt de canvas daar een heel mooi plekje. Tot die tijd staat hij te pronken in onze kast in de woonkamer.

Webprint heeft een mooie overzichtelijke site waar je meerdere fotoproducten kan bestellen. Het bestellen gaat makkelijk, de stappen die je moet maken worden duidelijk uitgelegd. Omdat ik voor een 20X30cm canvas had gekozen kwam hij met de postbode mee en paste hij door de brievenbus. Hij was stevig verpakt. Er zit een ophangsysteem bij, maar ik weet nog niet of ik die ga gebruiken. Je krijgt netjes een mailtje dat de bestelling is gelukt en als de bestelling wordt verstuurd krijg je wederom een mailtje. 
Ik ben erg blij met het resultaat en kan bijna niet wachten om hem een plekje te geven in onze nieuwe slaapkamer!

Wil je ook een Canvas bestellen via Webprint? Tot 30 september krijg je 15% korting met deze code:WPNLCAN1914

4 opmerkingen:

  1. oh je hebt meegedaan ;-) Ik kreeg ook die vraag maar tegenwoordig weet je niet wie wel en niet te betrouwen is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te zien, wist je dat je het ook zelf kan doen. Het ziet er heel erg netjes uit!

    BeantwoordenVerwijderen