dinsdag 23 september 2014

Sprookjesdag!

Mijn broertje trouwde begin juni met zijn grote liefde! Het was een mooie dag, een prachtig bruidspaar met hun 2 kleine mannen, met een lach en een traan, met kadootjes en taart, een mooi feest, met familie van ver ver weg en alles met een lavendelkleurig randje. 
Voor mijn meiden maakte ik 2 jurkjes, uit Stof-voor-durf-hetzelfers. Ik ging voor de Glitz van Micheal Miller. Ik had toen moeite om aan genoeg stof te komen en slaagde uiteindelijk via Etsy en bij Roos & Violet. Maar zag de stof nu op meerdere plekken op duiken! Het is zo'n mooi katoentje! Het goud glinsterde in de zon! Om de middel hadden de meiden een lavendelkleurig lint.
 Op de tafel staan allemaal jeugdfoto's in lijstjes van Ikea

De bank was het gastenboek

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee van die bank! En wat een schattige kleedjes ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog wat close-ups van de jurkjes Ladybug. Ze waren prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige jurkjes hadden ze aan. Op deze leeftijd is een bruiloft toch echt een soort sprookje. Tof gastenboek ook.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat stofje vind ik ook super mooi,heb laatst zelfs het bijna voor mezelf gekocht maar toch niet gedaan.Leuk idee met die namen op hun bank!De kleedjes zijn mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om een bank als gastenboek te gebruiken!
    Hele mooie, feestelijke kleedjes!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen