woensdag 17 september 2014

Verlate nieuwe Schooltas

De oudste had nog wat te goed…een nieuwe schooltas voor dit jaar. Ze koos zelf de stofjes bij Noeks en een patroon uit Mijn Tas. Het werd de Rosalie I.

Ik had deze week eigenlijk geen tijd, tot mijn collega gisteren belde of ik misschien vandaag vrij zou willen zijn……geen straf met zo'n dag als vandaag. De jongste was vanmorgen ook naar de peuterspeelzaal dus had ik mijn handen vrij. 3 uur later lag er een Rosalie in Petit Pan.
In plaats van bijpassend biaisband gebruikte ik juist het vleugje geel wat in de stof zit om de binnenkant af te werken, best vrolijk zo!
Ons wintermeisje is enorm blij met haar nieuwe tas, die gaat trots morgen mee naar school. De vraag kwam alleen maak je er ook een etui bij?? Dat wordt dus een klusje voor vanavond :)

13 opmerkingen:

  1. Mooi. Vrolijk stofje en dat geel past er perfect bij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stofjes! De dochter zal wel fier zijn op haar nieuwe tas, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's een leuke tas, zo vrolijk!!!
    en vraagje is die etui nu al af?! :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijk met geel! Bofferdje, die dame... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige tas! Je dochter heeft een goede smaak wat betreft de stofjes! ;)
    Succes met de etui!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi. Vooral dat geel erbij is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk vrolijke tas, een mooi begin van het nieuwe schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk! En zo snel in elkaar gezet, dat zou mij niet lukken ... Of toch alleszins niet met zo'n prachtig resultaat. Het gele Biais is superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! En inderdaad snel zeg, in drie uur tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk is ie geworden! Juist ook met dat geel zo erbij!

    BeantwoordenVerwijderen