dinsdag 11 november 2014

Een bos vol Paarden...

Na de stoomboot van vorig jaar verzon ik, ondanks dat er geen meisje van mij bij de kleuters zit, een nieuw projectje. Want buiten de stoomboot heeft de Sint ook zijn trouwe, witte paard, Amerigo! En ook Luisterpiet heeft een paard maar dan een bruine…… Er zijn 3 kleuterklassen en een peutergroep….en ook mijn zwager staat voor een kleuterklas…. Zo ontstond er een bos paarden :)


Dit patroon gebruikte ik en het patroon maakte ik zo simpel mogelijk,ik bestelde dik vilt via het www, alleen die website is mij ontschoten… Avondje knippen met de kartelschaar, avondje stikken met een zigzag en vullen maar! De stok zette ik vast met een nietmachine. Deze lieve paardjes gaan samen met de stoomboot vanaf volgende week vast veel speelplezier opleveren! Mijn meiden hadden er al heel veel lol meemisschien nog maar een nummer 11 en 12 maken :)

8 opmerkingen:

  1. Dat wordt zeker heeeeeeel veel speelplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super ! Die gaan nog jaren dienst doen !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Daar gaan ze in een kleuter/peuterklas zeker veel plezier aan beleven!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bij ons zeggen ze 'zot zijn doet niet zeer',
    wat een leuke aanvulling bij die stoomboot!!!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen