woensdag 17 december 2014

Dubbel in Galop

Om de oudste terug in een rokje te krijgen kocht ik bij Julijas shop in Antwerpen een half metertje paardenstof. Dochterlief zou heel graag willen leren paardrijden maar nog net te jong…gelukkig…want tja….een klein meisje op een paard….blijft spannend.
Ik zag er een mooi simpel rimpelrokje in met een zwarte legging en een spijkerjasje er op….helaas werd het idee volledig afgebrand…zowel het rokje als de stof.

En toen kwam er een uitnodiging voor het feestje van Eleane die het liefst een eigen paard zou willen krijgen. En tja aan die wens kon ik niet voldoen maar... Het rokje werd niet gemaakt en er rolde nog een Finch (of liever 2 want het buurmeisje zag het stofje en wilde ook graag een tasje hebben) onder mijn naaimachine vandaan. De ene kreeg een naam erop, de ander een restje gouden paspel langs de klep. De zwarte stof is Ditte van Ikea. 

Het tasje voor het feestje vulde ik met allerhande paardencreaspullen van de Action. Van harte Eleane, een mooi feestje gewenst!

6 opmerkingen:

  1. Oei, jammer dat je oorspronkelijke idee in duigen gevallen is, maar deze versies zijn wel superknap.
    Vooral die met de gouden paspel spreekt me enorm aan.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn mooi! Ideaal voor paardenmeisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel geslaagd! De paardenprint komt echt tot zijn recht en die gouden paspel maakt het helemaal af! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij was Eleane gigantisch gelukkig met dit kado!!! Knap!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen