woensdag 10 december 2014

Trots!

Trots op mijn collega die haar diploma heeft gehaald en zich nu een echte lactatiekundige voelt, dat was ze voor mij allang…maar ja dat papiertje is natuurlijk erg belangrijk.

Ik maakte voor haar een tas, volgens deze pin echt al tijden geleden op mijn pinterestbord gezet. Er zit geen ritsvakje in maar wel 2 vakjes voor een telefoon en sleutels.
Waar het stofje vandaan komt weet ik niet meer, maar mooi is het wel :) Het is van Riley Blake en heet sidewalks geo roze. Ik sloeg er een metalen drukker in en kwam er achter dat je voor alletwee de kanten ook het mooie zilveren kapje kunt gebruiken.




6 opmerkingen:

  1. Heel leuke tas! Verliefd op het stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof cadeautje voor jouw collega ! Is ze vast heel blij mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like! Je collega zal content zijn. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als tassenfanaat kan dit modelletje me wel bekoren! Mooi gedaan en prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt super mooi en ao een schattige kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen