vrijdag 23 januari 2015

Boekenhoesje maar dan anders

Hilde@home postte van de week haar uitleg over een hoesje voor een boek.  Ik gebruikte haar uitleg voor een kadootje voor een feestje van de oudste. Zij mag de hele middag en een deel van de avond mee met Lieve die vandaag 7 jaar geworden is! Proficiat Lieve! Ik maakte een hoesje volgens haar uitleg voor activiteitenkaarten van Usborne. Het moest een snel klaar projectje zijn, gemaakt tussen het voeden en de luiers verschonen door. Gelukkig doet de kleine man het prima en gaf hij mij gisterenavond even tijd :) Het hoesje zat in een klein uurtje in elkaar. Ik hou van snelle projectjes!!

3 opmerkingen:

  1. Tjeempie ongelofelijk, is dat nu al weer gelukt om onder de naaimachine vandaan te toveren?!!
    Wel fijn, wat hobbytijd.
    En snel klaar projecten ik ben voor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In een klein uurtje ? Ok ! Genoteerd !

    BeantwoordenVerwijderen