maandag 26 januari 2015

Heerlijk bedje aan mijn bed

Mijn geweldige uitzicht vanuit mijn bed <3
Mijn super handige vader maakte voor onze Casper een bedje aan mijn bed. ( voor wie wil weten hoe…stuur een mailtje en ik zorg voor uitleg :) En wat is dat fijn, nodig en handig. Onze kleine man dicht bij ons dag en nacht!
Met een metalen profiel zit het bedje vast aan mijn bed, het kan echt geen kant op. Er zit een bodem in met gaatjes en de 2 poten zorgen voor extra stabiliteit. De maten van het bedje zijn op een standaardmatrasje van Prenatal gebaseerd, en de bodem is zo op hoogte gemaakt dat het matrasje gelijk ligt met mijn matras. De meiden kunnen er in zitten en vinden het een heerlijk plekje! De poten zagen we nog af als mijn bed van de bierkratjes af gaat.

En zo ligt de kleine man heerlijk in zijn bedje :) 



19 opmerkingen:

  1. ziet er inderdaad heel handig uit
    en wat een prachtig ventje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo gezellig en knus. Zalig slapen lijkt me dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gezien!
    Daar kan je kindje zich lekker geborgen voelen, vlak naast de mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met zo'n uitzicht kom je aan weinig slapen toe :) Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Leren wij veel over in de les: co sleeping (ik studeer vroedkunde) ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben lactatiekundige en neoverpleegkundige :) Leuk waar studeer je vroedkunde?

      Verwijderen
  6. wat een bijzonder goed idee, hou hem maar lekker dicht tegen je aan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo, èn een buikslaper zo te zien, ook al zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor geen buikslaper…maar ik leg hem wel heerlijk op zijn zijtje!

      Verwijderen
  8. Oh wat fijn en bijzonder zeg zo'n slaapplekje. Ik zie dat je lactatiekundige bent, dus waarschijnlijk voedt je zelf? Dan extra handig natuurlijk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh super he! Ik heb dat ook zo gedaan, heerlijk en super gemakkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ma dat is MOOI je zoontje zo dicht bij jou,
    smelt
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen