dinsdag 6 januari 2015

Trakteren!

Ons wintermeiske is in de kerstvakantie 6 jaar geworden! En na een super feestje op haar echte verjaardag met vrienden en familie en heeeel veeeel Lego Friends en als afsluiting op haar verzoek Sushi. (kleine traditie bij ons, na een middag vol verjaardagsvisite mag de jarige kiezen in welk restaurant ze wil eten.) mag ze vandaag op school trakteren.
Officieel moet dit gezond zijn maar ik had permissie om het toch niet gezond te maken omdat de traktatie van te voren klaar moest zijn….de reden lezen jullie vast binnenkort. 

Ik stikte in de afgelopen weken 40 sleutelhangers (naar voorbeeld van Eva Maria) en bevestigde daar snoepsleutels aan vast. 
Voor de docenten deed ik er een chocolaatje bij.
Readkapke verzorgde de stempel en de zakjes haalde ik bij een bevriende bakkerij.

Alles in een mooi houten bakje die ik nog extra versierde met een vinylsticker. Met dank aan de Cameo van Stoffe Sas
En zo was de traktatie een week voor het trakteren klaar!

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk gedaan! Inspireert me voor de traktatie van onze jongste binnen enkele maanden! Lieve groet, V.

    BeantwoordenVerwijderen