zondag 15 maart 2015

Birthdaygirl

Morgen, ja morgen wordt ons kleine meisje 4 jaar, morgen 4 jaar geleden kwam ze als een raket in ons leven en dat temperament heeft ze nog steeds :).  Morgen neemt ze afscheid bij Juf Mieke, en is ze voor het laatst een peutertje. Dinsdag zal ze mee moeten in het ritme van school en wat heeft ze er zin in!!
Maar eerst vieren we vandaag feest, met het nieuwe Lego kasteel van Frozen, de cd van Frozen op en lekker bouwen. Vanmiddag wordt ze verder verwend door de visite.
En bij een verjaardagsfeest hoort een nieuwe outfit, gelukkig houdt dit lentemeisje nog steeds van rokjes door mama gemaakt. Ik bestelde onder andere dit prachtige stofje bij Hawthornethreads Ik bleef samen met de overbuuf onder het de 150 euro zodat het zonder invoerrechten ingevoerd kon worden, we betaalden wel BTW en handelingskosten. Ik kreeg het patroon van de Lotta skirt en maakte deze versie! Fijn patroon en prima te doen, zelfs die blinde rits :) De knopen liet ik weg.

De Cameo Silhoutte van mijn schoonzus maakte een glitter opdruk voor op een shirtje. (let niet op de stift die er binnen een uur….op zat…) En zo glittert, danst en feest onze kleine ster vandaag.


13 opmerkingen:

  1. VAN HARTE GEFELICITEERD.wat een feest en wat heb je er een mooi rokje bij gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gho ja met dit rokje zou ik mijn vijfjarige ook nog heel gelukkig maken hoor :-)
    Een heel gelukkige verjaardag aan jouw kleine grote meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en feestelijk geworden, gefeliciteerd!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je grote dochter en een hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie outfit! Tja en fotos moeten meteen gemaakt worden inderdaad, pindakaas, limonade of stiften liggen op de loer en zijn extra hongerig bij niet gefotografeerde kledingstukken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hieperdepiep!
    Proficiat met deze stralende meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een guitige meid in een mooie outfit!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een zalige stof! Het is een prachtig rokje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen