dinsdag 3 maart 2015

Boxkleed

De eerste weken heeft mijn kleine man in de familiewieg gelegen als hij in de woonkamer was, maar…….kleine ventjes worden groot en willen steeds een stukje meer van de wereld zien. Dus werd de box opgezet en maakte ik een boxkleed met de stofjes die ik al gebruikt had voor mijn ventje. 
Ik vulde het kleed met het goedkoopste dekbed van Ikea. Ik zou het nooit als dekbed gebruiken maar als vulling prima! Het is wasbaar op 60 graden, want tja of het kleed schoon blijft is de vraag ;) Aan de onderkant een grijs fleece dekentje. Op naar het volgende project. :)

8 opmerkingen:

  1. Een fijne zachte en gezellige plek in de woonkamer. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi boxkleed!
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt!
    http://zowiezohandmade.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt. En bedankt voor de goede tip van de vulling. Ik was al een tijdje mn hoofd aan het breken hierop, maar dit lijkt me de oplossing inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Dit heeft gedurende drie zwangerschappen in mijn hoofd gezeten, maar is er helaas gebleven.

    BeantwoordenVerwijderen