maandag 23 maart 2015

Kleine Mannetjes worden....

steeds een beetje groter, inmiddels zijn we bijna 11 weken onderweg en past mijn kleine ventje maat 56/62. Tijd om een paar broekjes te maken. Ik gebruikte het patroon "Baby to go legging" en voegde er zelf boordjes aan toe, daar wordt het toch wat meer een broekje van. Ik gebruikte het kleinste maatje van dit patroon. En gebruikte de overlock, zo klaar :)
Ik werd volledig verliefd op de stofjes van Hello Bear en liet de stofjes uit de VS komen. inmiddels ook bij Bellelien te bestellen Super zachte dunne tricot, ideaal voor een zachte lente en warme zomer. Mijn ventje kan er nog even verder in groeien :)



10 opmerkingen:

  1. Superleuk! Mijn mannetje is in de buik nog even flink aan het groeien, maar als ik dit zie, wil ik de naaimachine alweer pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zalig mooi! Ik heb me trouwens ook recent gewaagd aan een VS-bestelling maar never again. Hoewel ik echt niet lang moest wachten, blijken de douanekosten van €25 er iets te veel aan. Geef mij maar mijn favo Belgische webshops!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had het maximale samen met mijn buuf besteld zonder dat er invoerrechten betaald moesten worden. Daardoor alleen btw en 13 euro handelingskosten. Voor ons met deze grote bestelling de extra kosten dus waard.

      Verwijderen
  3. Wel, ik zat onder de €25 maar door de verzendkosten er dus net boven en dus douanekosten. Dus uiteindelijk 50€ voor 3 lapjes stof :-( Maar hé, t zijn schoontjes, zal alleen dubbel zo hard zweten als ik ze verwerk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen